Slovenské agentúry majú v New Yorku 21 shortlistov.
StoryEditor

Prestížny festival kreativity v New Yorku zverejnil shortlisty. Bojuje 8 slovenských agentúr

14.07.2023, 22:42
Autor:
redred

Naše agentúry sa dokázali presadiť vo veľkej medzinárodnej konkurencii. Získali 21 shortlistov. Víťazov vyhlásia 19. júla.

Slováci sa vo svete nestratia. Vo zverejnených shortlistoch prestížneho festivalu kreativity v New Yorku sa objavilo 8 slovenských agentúr až 21-krát. A rozhodne majú šancu na veľký úspech. 

A ktoré slovenské práce teda zaujali? 

Zaraguza má dva shortlisty za prácu pre Slovenskú sporiteľňu Moji milí Slováci. 

image

Moji milí Slováci

4 shortlisty získala Wiktor Leo Burnett za kampane pre developerský projekt Palma, 365 banku a Q&L.

Triad zaknihoval dva shortlisty s prácou Fontraising pre VÚB. 

Štyrmi shortlistami sa môže pochváliť THIS IS LOCCO. Newyorskú porotu zaujali kampane pre Zastúpenie EK na Slovensku a Kaufland.

Respect APP má dva shortlisty za Pomalé Vianoce pre Hyundai a Deti v núdzi musí byť vidieť pre neziskovku Úsmev ako dar. 

image

Pomalé Vianoce Hyundai

Mannschaft získal shortlist za Skutočnú ulicu pre OZ Vagus. 

image

Skutočná ulica

Štyri ocenenia má už teraz na konte Istropolitana Ogilvy, a to za svoje práce pre Magnu a Políciu SR.

image

Prežili Magna

EFFE má dva shortlisty. Porote sa páčila inovatívna kampaň "Priznanie chatbota". 

menuLevel = 2, menuRoute = news/archiv-clankov, menuAlias = archiv-clankov, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 09:00