Slováci sa vo svete nestratia. Vo zverejnených shortlistoch prestížneho festivalu kreativity v New Yorku sa objavilo 8 slovenských agentúr až 21-krát. A rozhodne majú šancu na veľký úspech.
A ktoré slovenské práce teda zaujali?
Zaraguza má dva shortlisty za prácu pre Slovenskú sporiteľňu Moji milí Slováci.
4 shortlisty získala Wiktor Leo Burnett za kampane pre developerský projekt Palma, 365 banku a Q&L.
Triad zaknihoval dva shortlisty s prácou Fontraising pre VÚB.
Štyrmi shortlistami sa môže pochváliť THIS IS LOCCO. Newyorskú porotu zaujali kampane pre Zastúpenie EK na Slovensku a Kaufland.
Respect APP má dva shortlisty za Pomalé Vianoce pre Hyundai a Deti v núdzi musí byť vidieť pre neziskovku Úsmev ako dar.
Mannschaft získal shortlist za Skutočnú ulicu pre OZ Vagus.
Štyri ocenenia má už teraz na konte Istropolitana Ogilvy, a to za svoje práce pre Magnu a Políciu SR.
EFFE má dva shortlisty. Porote sa páčila inovatívna kampaň "Priznanie chatbota".