Rozhodnutie globálnej siete BBDO nespočíva z nedostatku dôvery v schopnosti miestnych agentúr. Ide skôr o stratégiu, ktorá reflektuje aktuálny vývoj v globálnom reklamnom priemysle. Napriek tomuto rozhodnutiu spolupráca a zdieľanie know-how s agentúrami BBDO pri riešení projektov pre nadnárodných klientov naďalej pokračuje.
Mark United je v súčasnosti fullservisovou agentúrou pre telekomunikačného operátora 4ku a značku SWAN, nákupné centrá VIVO! Bratislava a STOP SHOP Liptovský Mikuláš, developerské projekty Zelený Dvor a Euroterrace, Nová Dukelská a i. Podieľa sa na lokalizácii kampaní pre značky Dr. Oetker, Doritos, Lay‘s, Manner, Jogobella či Korunný cukor. Poradenské služby poskytuje spoločnostiam dm-drogerie markt, VÚB banka, Soitron, Meggle a i. Mark United pravidelne realizuje veľký spotrebiteľský prieskum nákupného správania pod názvom CONZOOMER.