Logo Mark United
StoryEditor

Sieť BBDO odchádza zo slovenského trhu. Mark BBDO sa mení na Mark UNITED

21.02.2025, 10:33
Autor:
redred

V dôsledku rozhodnutia celosvetovej reklamnej siete BBDO prehodnotiť licenčnú spoluprácu s lokálnymi agentúrami v krajinách strednej a východnej Európy, v ktorých BBDO drží minoritný, alebo žiadny podiel, dochádza k zmene názvu agentúry MARK BBDO na Mark United.

Rozhodnutie globálnej siete BBDO nespočíva z nedostatku dôvery v schopnosti miestnych agentúr. Ide skôr o stratégiu, ktorá reflektuje aktuálny vývoj v globálnom reklamnom priemysle. Napriek tomuto rozhodnutiu spolupráca a zdieľanie know-how s agentúrami BBDO pri riešení projektov pre nadnárodných klientov naďalej pokračuje.

Zmena názvu na Mark United je pre nás príležitosť posunúť sa vpred a posilniť našu pozíciu na trhu. Naše skúsenosti a odbornosť nám umožňujú úzko spolupracovať s klientami, bez ohľadu na globálne zmeny v priemysle.

Mark United je v súčasnosti fullservisovou agentúrou pre telekomunikačného operátora 4ku a značku SWAN, nákupné centrá VIVO! Bratislava a STOP SHOP Liptovský Mikuláš, developerské projekty Zelený Dvor a Euroterrace, Nová Dukelská a i. Podieľa sa na lokalizácii kampaní pre značky Dr. Oetker, Doritos, Lay‘s, Manner, Jogobella či Korunný cukor. Poradenské služby poskytuje spoločnostiam dm-drogerie markt, VÚB banka, Soitron, Meggle a i. Mark United pravidelne realizuje veľký spotrebiteľský prieskum nákupného správania pod názvom CONZOOMER.

menuLevel = 2, menuRoute = news/archiv-clankov, menuAlias = archiv-clankov, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. apríl 2025 14:54