Nová funkcionalita siete
Doteraz bol problém v tom, že sa návštevník musel cez publishera „prekliknúť“. Tým pádom nebolo možné zapojiť publisherov, ktorí tento „preklik“ nevedia zabezpečiť. Ide hlavne o Youtuberov, majiteľov SMS databáz, či dokonca printové média. Stále išlo len o web ako taký, ale nová možnosť trackingu otvára dvere k novým možnostiam.
Záznam konverzie cez kupón
To, že publisher poslal na stránku inzerenta nakupujúceho návštevníka, sa musí nejak technicky zaznamenať. Bežne sa to robí cez dočasný súbor cookie alebo cez IP tracking. No existuje možnosť, kedy sa konverzia priradí publisherovi na základe kupónu, ktorý použil nakupujúci. Ten nemusí byť veľký – stačí malý bonus. Základom je, aby ho človek použil a kupón sa dal použiť ako identifikátor.
Publisher bude mať svoj jedinečný kupón. Ten bude komunikovať na svoje publikum. Ak niekto tento jedinečný kupón použije, publisher získa províziu.
Za pár dní 173 nových influencerov
Po spustení sme spoločne s Daybyme urobili kampaň na akvizíciu nových influencerov. Propagácia priniesla tisíce návštevníkov na špeciálnu landing page, ktorá túto cieľovú skupinu publisherov obsluhuje. Využili sme Instagram Stories na Dnes nosim, Dnes cestujem a Dnes jem a tak isto mailing, ktorý mal open rate cez 40%. Za niekoľko dní sme zaznamenali 173 nových registrácií do siete a viac ako 300 dopytov po spoluprácach.
Celkovo máme v sieti aktuálne odhadom cez 400 influencerov z rôznych cieľových skupín. Od módy, cez cestovanie až po šport a fitness.
Cieľom je kvalitný traffic
Affiliate marketing má často nálepku „zľavového“ biznisu. My však ideme cestou kvality a investujeme veľké prostriedky na to, aby sme zapojili nových, kvalitných publisherov. Influenceri vedia dať affiliate kampani extra pridanú hodnotu a v sieti Dognet im dávame tie najlepšie podmienky na zapojenie sa.