StoryEditor

Inšpirujte sa a oslaďte si život: V októbri kampane ovládol recept na obľúbený zákusok!

Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za október 2018.

Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane.

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach.

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za október 2018. Pri každej je vidieť o koľko % lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a aká firma ju vytvorila. Z každej kampane uverejňujeme max. 1 kreatívu.Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť  funkčné a klikané kreatívy a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.

  1. Srbský krémeš: Chutný variant obľúbeného zákusku
  2. Bratislava má novú štvrť s veľkým Š!
  3. Ste často chorí, unavení a chýba vám chuť do života? Doplňte tento vitamín
  4. Zastrešenie terasy – tipy a možnosti
  5. Po dvoch rokoch návrat do klietky: Conora McGregora čaká najťažší zápas v živote!

Strossle

01 - Modified: 2018-04-05 07:39:52 - Feat.: 0 - Title: Spojenie s MDŽ sa vyplatilo. Na ktoré kampane v marci Slováci najviac klikali? 02 - Modified: 2018-05-04 12:09:43 - Feat.: 0 - Title: Ako spojiť banku s Jurajom Jánošíkom? Na tieto kampane klikali Slováci v apríli najviac 03 - Modified: 2018-06-01 07:34:41 - Feat.: 0 - Title: Toto nečakal ani Jozef Golonka! Tieto kampane najviac zaujali Slovákov v máji 04 - Modified: 2018-07-02 08:25:46 - Feat.: 0 - Title: Načerpajte inšpiráciu v Tatrách! Alebo pri kampaniach, ktoré najviac zaujali Slovákov v júni 05 - Modified: 2018-08-31 08:21:24 - Feat.: 0 - Title: Ako zbalil manželku kandidát na prezidenta? Aj to priniesli augustové kampane 06 - Modified: 2018-10-01 08:10:40 - Feat.: 0 - Title: Septembrové kampane urobili z trénera tenistky Cibulkovej hviezdu internetu!
01 - Modified: 2024-02-20 12:48:59 - Feat.: - Title: Strossle sa mení na Engerio, CEO je Filip Kuna 02 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval 03 - Modified: 2022-11-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Mini triky, ktoré nosia maxi predaje 04 - Modified: 2022-09-22 18:57:06 - Feat.: - Title: Myslíte si, že váš produkt sa nedá inovovať? Tak skúste predávať obyčajnú vodu 05 - Modified: 2022-05-05 05:41:57 - Feat.: - Title: Viete si predstaviť, že by vaša jediná reklamná kampaň trvala 7 rokov?
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. október 2024 15:47