Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.
V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať k nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane.
Čím vyššie je CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia je šanca, že ho aj budú ďalej zdieľať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach.
Pre inšpiráciu uverejňujeme 5 kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za september 2019. Pri každej je vidieť, o koľko percent lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a aká firma ju vytvorila. Z každej kampane uverejňujeme maximálne jednu kreatívu.
Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť funkčné a klikané kreatívy, a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.
- Exkluzívne! Veľký návrat Nicholsonovej
- Jaroš s Cehlárikom: V čom sa vozia naši hokejisti z NHL?
- 8 atrakcií na južnom Slovensku, ktoré by ste nemali obísť
- Podceňovať problémy s očami sa nevypláca. Viete, aké môžu mať následky?
- V Trnave Skapal les?