StoryEditor

Ako vyriešiť problémy s bývaním? S októbrovými kampaňami sa dozviete ako na to

Päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za október 2019.

Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane. 

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach. 

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za október 2019. Pri každej je vidieť o koľko % lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a aká firma ju vytvorila. Z každej kampane uverejňujeme max. 1 kreatívu. 

Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť  funkčné a klikané kreatívy a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.

  1. Bývať v novom sa dá aj bez hypotéky a založenia nehnuteľnosti
  2. Vápenné omietky - módny hit alebo múdrosť starých otcov?
  3. Viete čo obsahuje 200x viac vitamínu C ako pomaranč?
  4. Toto sú najnovšie trendy kabátov
  5. Porovnali sme sonickú a manuálnu zubnú kefku. Výsledok?

Strossle

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 04:13