Videl som veľa dobrých reklám vďaka prvému hodnoteniu v tomto roku! Ďakujem ADC a Stratégiám za oslovenie. Skvelé bolo, že sa na začiatku porota „nakalibrovala“ a hodnotenie nebude o tom, že dám 1 či 2 body práci, lebo sa mi nepáči. Podľa slovného opisu bodovania ešte ani 6-ka nemusí byť úplne originálna.
Mám však pocit, že väčšina prihlásených prác boli normálne dobré a funkčné reklamy. To je super správa pre slovenskú reklamu.
Iba pri hodnotení PF-iek som si spomenul na časy, keď bola na Klinci kategória Čiernobiela reklama – neviem, či už neprišiel čas ich odložiť do múzea reklamy.
Pre mňa najzaujímavejšia kampaň pracovala s hlavnou ideou rôzne v každom jednom médiu. Bavilo ma sledovať rozvíjanie kampane pre Platformu rodín, ktorá sa inak prejavila vo vizuáloch, v rádiu či televízii – a táto pestrosť ju urobila originálnou. Isto by jej niekto mohol vyčítať nekonzistentnosť, avšak myslím si, že je nakoniec efektívnejšie byť kreatívny v každom médiu, než len variovať obrázok zo spotu na výšku a na šírku.