ADMA
StoryEditor

Digitálny týždeň: Legenda je späť: DeLorean DMC ide znova do výroby!

27.02.2022, 21:09
A tiež: Truth Social sa rozbieha a z Facebooku je TikTok.

Truth Social sa rozbieha
Začiatkom januára oznámené spustenie Truth Social sa skutočne udialo. Ako poznamenal komik Jimmy Fallon, technické problémy má už od spustenia, avšak napriek tomu trumpovské akcie Digital World Acquisition Corp. reagovali nárastom hodnoty o +14 percent. Aplikácia je zatiaľ dostupná len v AppStore, kde sa stala jednotkou v počte stiahnutí, keď si ju za jeden deň nainštalovalo viac ako 100 tisíc ľudí. O úspechu projektu nie sme práve presvedčený, ale starý Donald má tú vlastnosť, že dokáže upliesť z ***** bič, tak uvidíme.

Z Facebooku je TikTok
Zopár mesiacov dozadu ohlásená novinka Facebook Reels je už dostupná globálne, takže už nič nebráni tvorcom obsahu otestovať nový formát, ktorý spopularizoval konkurenčný TikTok. Prečitajte si podrobnosti o tom, ako Facebook Reels presne fungujú, a čo vedia priniesť práve vám.

Legenda je späť: DeLorean DMC ide znova do výroby!
DeLorean DMC 12 nebol vôbec úspešný model, práve naopak – bol to pekný prepadák. Športovo vyzerajúce auto bolo v skutočnosti pomalé, jeho kvalita a spracovanie boli katastrofálne a jediné miesto, kde skutočne zažiarilo, bola filmová trilógia Návrat do budúcnosti, ktorá sa sama o sebe stala popkultúrnym hitom. Mimochodom, o excentrickom tvorcovi tohto auta, Johnovi Deloreanovi, je na Netflixe krátka dokumentárna séria a jeho život bol teda všetkým, len nie nudou. Dosť však bolo minulosti – DeLorean Motor Company žije a chystá sa vzkriesiť model DMC, dokonca už tento rok, avšak tentokrát pôjde o elektromobil. A my sa skutočne nevieme dočkať!

Tak kedy sa teda dočkáme skladacieho iPhonu?
V poslednom #digitalnytyzden sme trochu špekulovali, kedy sa dočkáme skladacieho iPhonu, keďže táto téma stále patrí medzi pomerne živo diskutované. Bohužiaľ, podľa najnovších správ už rok 2023 nevyzerá reálne, hovorí sa o roku 2025. Ak vôbec. Ak ste sa rovnako tešili ako my, musíte si nechať zájsť chuť. Znova.

ADMA: online (ne)znesie všetko
Nie, online neznesie všetko. Ak investujeme do mediálneho priestoru, máme silu formovať názory, postoje a myšlienky v spoločnosti. Preto je treba reklamné výstupy posudzovať tiež z etického pohľadu, aby sme (nielen) online komunikáciu robili efektívne a kreatívne, no bez prešľapov. V ADMA práve pripravujeme v spolupráci s Radou pre Reklamu komplexný e-book práve na túto tému – zatiaľ vám vieme odporučiť etický kódex, ktorý nájdete na webe Rady pre reklamu.

20. máj 2022 14:38