Často sa na sociálnych sieťach stretávame s novinkami, ktoré komunikáciu profilov a stránok výrazne ovplyvňujú.
Napríklad také challenges na TikToku, live koncerty na Facebooku a Instagrame či debaty na Clubhouse. Skvelé trendy na spestrenie mesačného alebo kampaňového obsahu značky.
Ako však tvoriť obsah na sociálnych sieťach tak, aby plnil nastavené ciele značky a bol zaujímavý niekoľko rokov?
1. Otvorte dvere k sebe domov
Klišé? Stále však funguje. Ukázať ľudí na vedúcich manažérskych pozíciách je pre značku kľúčom k dôvere používateľov a budúcich zákazníkov.
2. Ukážte, v čom ste jedineční
V súčasnosti si používatelia vedia o značke dohľadať takmer všetky informácie za pár minút. Preto je dôležité prinášať im v komunikácii jedinečnosť, ktorú inde nenájdu.
3. Témy šité na cieľovku
Komunikácia značky by mala byť pre používateľa aj užitočná. Tvorba vlastných článkov dáva značke priestor hovoriť o množstve tém a rozvíjať ich na sociálnych sieťach. Lebo širokým spektrom informácií dokáže rozširovať aj svoje publikum.
4. Prinášajte najčerstvejšie informácie
Či už followeri, alebo fanúšikovia, aktuálne témy oceňujú. Aktuálne informácie sú neodlučiteľnou súčasťou a vždy pridanou hodnotou komunikácie značky.
5. Nezabudnite na prvý dojem
Vizuálne zjednotený profil či stránka má vyšší potenciál zaujať. Preto, keď je priestor, GO-GO-GO!
Základom je kvalitne vypracovaná stratégia komunikácie
Presne tým sa začala spolupráca agentúry dotcom advertising a klienta J&T Real Estate. Vďaka komplexne nastavenej digitálnej stratégii vyhrala agentúra tender na správu sociálnych sietí JTRE a pridružených projektov, o ktoré sa stará od novembra minulého roka. Výsledok spolupráce sme popísali v boodch vyššie.
„Nie každý má možnosť pracovať pre spoločnosť, ktorej projekty takým zásadným spôsobom formujú tvár mesta alebo lokality. Ovplyvňujú životy ľudí, vyvolávajú emócie a stávajú sa súčasťou komunity. Dlhodobo. To je ten rozdiel. Byť súčasťou tohto procesu je pre nás vzrušujúcim zážitkom. Zároveň je to aj veľká zodpovednosť, tlak na kvalitu výstupov, organizáciu procesov či výber tých najlepších ľudí. V JTRE máme možnosť pracovať s naozaj širokým tímom profesionálov a nielen v oblasti komunikácie. Sme vďační za túto príležitosť a verím, že budeme pre JTRE dlhodobo spoľahlivým partnerom,“ povedal Stanislav Pavlík, Client Service Director dotcom advertising.
"Spoluprácu s agentúrou dotcom advertising si veľmi vážime, už vyše polroka nám pomáha budovať image na sociálnych sieťach. Usporiadať veľké množstvo profilov resp. projektov a poskytovať hodnotný obsah nie je ľahké. Prostredníctvom sociálnych sietí dovoľujeme verejnosti nazrieť do nášho hektického sveta developera, prinášame fanúšikom to najlepšie, najzaujímavejšie, delíme sa aj o naše emócie. Spolu s agentúrou napĺňame naše poslanie - dávame priestor pre život so všetkým, čo k nemu patrí. S výberom agentúry sme veľmi spokojní, pracujeme s profesionálmi, ktorí nám otvárajú nové možnosti. Radi dávame priestor kreatívnym ľudom, spolu prinášame zážitky a tvoríme budúcnosť,” zhrnula Magda Oravcová, Head of marketing and communications, JTRE.