StoryEditor

Telekom - Máziková prebúrala technologickú bariéru

26.09.2012, 00:16
Ako sa posúvajú hranice využitia Facebook news feedu.

Nebýva to zvykom, aby sa AdArena zmieňovala o domácich kampaniach. Poďme sa však pozrieť na tie dôvody, čím si Eva Máziková vyslúžila svoj post (a to nie som vôbec nadšený z tejto kampane). Prvý podstatný dôvod je, že vo Facebook news feede má zrejme svetovú premiéru priame interaktívne využitie video prehrávača. Kto vie o tom, že niekto podobné existuje, kľudne mi dajte vedieť. Druhým je znefunkčnený zvuk (keď sa budete veľmi snažiť, tak budete počuť:). Tretím je chvályhodná snaha priblížiť svet nepočujúcich tým, ktorým sluch slúži dobre. Za FB inováciou sa skrýva MUW;Digital.

Pozrite sa na to, ako celé funguje priamo na Facebooku.

Ak to nestačí, tak si to môžete pozrieť vo videu.     

 

Všetko možné a nemožné, čo hýbe svetom reklamy nájdete na AdArena Facebook page

Narazili ste na reklamu, ktorá musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. jún 2025 19:39