Nebýva to zvykom, aby sa AdArena zmieňovala o domácich kampaniach. Poďme sa však pozrieť na tie dôvody, čím si Eva Máziková vyslúžila svoj post (a to nie som vôbec nadšený z tejto kampane). Prvý podstatný dôvod je, že vo Facebook news feede má zrejme svetovú premiéru priame interaktívne využitie video prehrávača. Kto vie o tom, že niekto podobné existuje, kľudne mi dajte vedieť. Druhým je znefunkčnený zvuk (keď sa budete veľmi snažiť, tak budete počuť:). Tretím je chvályhodná snaha priblížiť svet nepočujúcich tým, ktorým sluch slúži dobre. Za FB inováciou sa skrýva MUW;Digital.
Pozrite sa na to, ako celé funguje priamo na Facebooku.
Ak to nestačí, tak si to môžete pozrieť vo videu.
Všetko možné a nemožné, čo hýbe svetom reklamy nájdete na AdArena Facebook page
Narazili ste na reklamu, ktorá musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com
Michal Halmeš, AdArena