Julo Satinský ožíva
Len nedávno sme písali o tom, že hlas Darh Vadera bude vďaka AI startupu Respeecher s nami naveky, pretože James Earl Jones podpísal doživotné práva na jeho použitie. Vďaka rovnakému startupu nám v Zaraguze znova dokázali, že moderné technológie vedia krásne slúžiť kreativite. Nový televízny spot pre Slovenskú Sporiteľnu nahovoril Július Satinský, milovaný komik a herec, ktorý bohužiaľ už takmer dvadsať rokov nie je medzi nami. Tlieskame a potláčame slzu, Julo, chýbaš nám!
iPhone dostane USB-C
Malý krok pre Apple, veľký skok pre jeho zákazníkov. A rovnako veľký úspech pre EÚ, ktorá presadila, že na jej území bude USB-C štandardizovaným napájacím káblom pre tablety a smartfóny. Prechod na USB-C pre Wall Street Journal teraz potvrdil aj samotný Apple, keď doslova povedal „musíme sa podvoliť, nemáme na výber“. Ide vôbec o prvýkrát, kedy gigant z Cupertina priznal, že iPhony už nebudú mať vlastný spôsob napájania, Lightning.
Výfuk z Porsche za 160 tisíc eur – skvelý základ pre reproduktor za 12 tisíc eur
Reproduktor Porsche Design 911 Soundbar 2.0 Pro je skvelý tip na darček pre fanúšika štutgartských športiakov. Za predpokladu, že sa budete vedieť (hlavne finančne) preniesť cez to, že stojí takmer 10% z ceny reálneho Porsche. Výfuk z modelu 992 GT3 je vyladený na maximálny výkon, teraz poslúži ako maximálne výkonný zosilovač pre 300 wattovú sústavu, schopnú hrať v nastavení 2.1.2 Dolby Atmos. Do predaja sa táto limitovaná edícia dostane začiatkom januára – takže pod stromček bude musieť stačiť darčeková poukážka.
Virtua Fighter o 30 rokov neskôr
Ako by vyzerala takmer tridsaťročná hra, keď by sme jej grafiku dali vymodelovať AI? To presne vyskúšal Colin Williamson a hoci výsledok nie je dokonalý, podľa nás to obľúbeným hrdinom zo začiatku deväťdesiatok sekne!
ADMA: Kódex Influencer Marketingu
S veľkým vplyvom prichádza tiež veľká zodpovednosť – tento klasický komixový výrok by mal na 100% platiť pre každého, kto sa podieľa na tvorbe a šírení reklamy. Aj preto sme v ADMA spolu s IAB Slovakia vytvorili Kódex Influencer Marketingu (KIM), ktorý chráni a usmerňuje influencerov, agentúry, ale tiež zadávateľov reklamných spoluprác.