Radovan Pokojný, KIA
StoryEditor

Exekúcia občas zaostávala za nápadom

07.12.2022, 19:47
Autor:
redred

Radovan Pokojný, Marketing General Manager KIA Sales Slovakia, bol celý rok pri Hodnotení Stratégií. Teraz píše backstage z novembra. 

Teší ma množstvo prihlásených prác. Je to pre mňa dôkazom, že súťaž a z nej prameniaca spätná väzba má zmysel, môže inšpirovať a celkovo (azda) posunúť kvalitu kreativity v reklame správnym smerom. Tohtomesačné hodnotenie prinieslo naozaj veľa kvalitných prác a zároveň ukázalo, že aj keď sú prvotná myšlienka a insight alfou a omegou, rozpracovanie a exekúcia sú nemenej dôležité.

Výsledky si môžete pozrieť v nasledujúcom článku: 

image

Hodnotenie Stratégií: V novembri najviac zaujali reklamy Kauflandu, a to hneď v niekoľkých kategóriách

Z hodnotených prác v pozitívnom zmysle najviac zarezonovali práce Nespokojní zamestnanci pre klienta Kaufland a Nastenka: hlas proti ruskej propagande. Pokračujúca úspešná séria Nespokojní zamestnanci je svojím zábavným mockumetary štýlom príjemným spestrením a aj keď SBS-kár a Dokladač nedosahujú kvalitu Mäsiarky, neprestáva táto séria baviť. Navyše je celá séria dobre craftovo spracovaná, s výborným castom. Nastenka vynikajúcim spôsobom prepája notoricky známy „rozprávkový“ hlas so skutočnou osobou a aj prostredníctvom jej názoru doručí komunikačné posolstvo.

Najvýživnejšia bola kategória Online film a video. Veľa hodnotených prác stavia na zaujímavých nápadoch otvárajúcich celospoločenské témy – digitálnu bezpečnosť, nakladanie s odpadmi, fake news a propagandu, násilie v športe a iné. Rozpracovanie a exekúcia však vo väčšine prípadov za zaujímavými nápadmi zaostávajú, čo je na škodu nielen kreatívnej brandže, ale aj zadávateľov a prijímateľov reklamy.

V každom prípade bolo októbrové kolo bohaté, kreatívne, podnetné a do finálového hodnotenia posunulo kvalitné práce. Ďakujem, že som sa na ňom mohol zúčastniť.

01 - Modified: 2022-12-07 18:52:45 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: V novembri najviac zaujali reklamy Kauflandu, a to hneď v niekoľkých kategóriách 02 - Modified: 2022-12-08 08:02:05 - Feat.: 0 - Title: Jaroslav Vígh: Čo je to dobrá reklama? 03 - Modified: 2022-12-04 18:54:02 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Absolútni víťazi roku 2022. Toto sú top práce slovenskej reklamy
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. október 2024 00:08