StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: V novembri najviac zaujali reklamy Kauflandu, a to hneď v niekoľkých kategóriách

07.12.2022, 14:00

Prácou mesiaca sa stala epizóda Mäsiarka, ktorá je súčasťou kampane Nespokojní zamestnanci. 

 

Kategória: Film - televízna reklama 

1. Najúžasnejšie zvieratá, THIS IS LOCCO, Kaufland Slovensko - 4,25 b zadávatelia, 4,75 b agentúry

2. Fandíme slušnosti, nie násiliu, Elite Monday Lovers, Slovnaft, 3,00 b zadávatelia, 2,80 b agentúry

 

Kategória: Film - online film a video

Najvyššie body získala práca od THIS IS LOCCO SBS-kár. Ide o pokračovanie kampane Nespokojní zamestnanci. 

 

image

Jaroslav Vígh
Creative Director
MUW Saatchi & Saatchi

Jaroslav Vígh, 

Creative director

MUW Saatchi & Saatchi

Hoci SBS-kár z Kauflandu nie je so svojou prácou spokojný, marketingové oddelenie a aj diváci majú dôvod na úsmev. Dobrá réžia + dobrá kamera + dobrý casting + dobrý scenár = dobrá práca. Jeden z najlepších online spotov pre Kaufland, ktorému veľmi pristane štedrá stopáž.

 

image

Radovan Pokojný,
Marketing General Manager,
Kia Sales Slovakia

Radovan Pokojný,

Marketing General Manager,

Kia Sales Slovakia

Kategória Online film a video bola v tomto kole najsilnejšie zastúpenou kategóriou a boli v nej viaceré zaujímavé práce. Pre mňa je víťazom práca Nespokojní zamestnanci pre Kaufland, konkrétne spot SBS-kár. I keď je z tejto série z môjho pohľadu najlepší spot Mäsiarka, aj spot SBS-kár (hodnotený v tomto kole) šikovne spracováva tému a doručuje posolstvo, má dobrý cast a je kvalitne craftovo spracovaný.

1. Nespokojní zamestnanci: SBS-kár, THIS IS LOCCO, Kaufland Slovensko, 5,75 b zadávatelia, 6,50 b agentúry

2. Nastenka: Hlas proti ruskej propagande, THIS IS LOCCO, Zastúpenie EK na Slovensku, 5,50 b zadávatelia, 5,50 b agentúry

3. Bejby Blue - Modrá generácia pre Modrú planétu, THIS IS LOCCO, Tatra banka, 4,75 b zadávatelia, 5,00 b agentúry 

4. Nespokojní zamestnanci: dokladač a BIO, THIS IS LOCCO Kaufland Slovensko, 5,00 b zadávatelia, 4,50 b agentúry

5. #predigitalnubezpecnost, MADE BY VACULIK, Tatra banka, 4,50 b zadávatelia, 3,60 b agentúry

6. B2B ako z 90. rokov, Elite Monday Lovers, Orange Slovensko, 4,25b zadávatelia, 3,60 b agentúry

7. Rešpekt za volantom CORE4 Advertising, Kooperativa poisťovňa, 4,00 b zadávatelia, 3,60 b agentúry

8. Fandíme slušnosti, nie násiliu Elite Monday Lovers, Slovnaft, 3,00 b zadávatelia, 2,80 b agentúry

9. Je to sejf? Zaraguza, Slovenská sporiteľňa, 2,75 b zadávatelia, 2,40 b agentúry

10. Kanál nie je smetisko JANDL, marketing a reklama, Bratislavská vodárenská spoločnosť, 2,75 b zadávatelia, 2,00 b agentúry

 

Kategória: Digital social media 

Táto kategória mala, čo do počtu prihlásených prác, chudobné zastúpenie, ale body pre víťaza boli nakoniec nadštandardné. 

1. Nastenka: Hlas proti ruskej propagande, THIS IS LOCCO, Zastúpenie EK na Slovensku, 5,25 b zadávatelia, 5,25 b agentúry

 

Kategória: Digital influencer marketing 

Tatra banka sa snaží už dlhšie zacieliť na mladšie publikum. Teraz je v tom pomáha PPPíter. 

1. #predigitalnubezpecnost, MADE BY VACULIK, Tatra banka, 4,75 b zadávatelia, 4,60 b agentúry

 

image

Tomáš Slobodník, Free Andy Agency

Tomáš Slobodník

Associate Creative director

Free Andy

Premyslené a kvalitné spracovanie témy, ktorá už bola na stole asi každej spoločnosti – bezpečnosti na internete. Niektorí sa s ňou popasujú horšie, iní lepšie. A to je aj prípad Tatra banky. Oceňujem využitie relevantnej tváre/tvárí a vytiahnutie aktuálnych príkladov zo života – nájde sa v nich asi takmer každý. Žiaľ, dlhá stopáž a miestami rozvláčna dynamika celkom nenahrávajú dopozeraniu do konca.

 

image

Martin Polakovic,

Martin Polakovič

Copywriter

THIS IS LOCCO

V kategórii Digital influencer to bola tento mesiac prekvapivo bieda, čakalo sa určite viac prác. Vďaka práci Pre digitálnu bezpečnosť pre Tatra banku sme síce aspoň mali čo hodnotiť, no je to také štandardné využitie influencera – zábavné video s edukačným presahom. Nič, čo by prekvapilo, prípadne aspoň malo ambíciu byť niečím viac ako odkomunikovaním témy formou prístupnou cieľovke.

 

Kategória: PR

Nastenka sa nám objavila vo viacerých kategóriách, v PR je to svedčalo najviac. 

1. Nastenka: Hlas proti ruskej propagande, THIS IS LOCCO, Zastúpenie EK na Slovensku, 5,50 b zadávatelia, 6,00 b agentúry

 

 

image

Tomáš Slobodník, Free Andy Agency

Tomáš Slobodník

Associate Creative director

Free Andy

Projekt v sebe ukrýval množstvo nástrah, na ktorých mohol stroskotať... A predsa sa mu podarilo uspieť. Veľmi sa mi páčil nápad, odvaha a aj fakt, že sa z hlasu stala tvár. Tvár, ktorá neváhala verejne vyjadriť svoj názor a postaviť sa ruskej propagande. Tento typ kampaní vnímam ako mimoriadne komplikovaný a citlivý na nájdenie správnej miery a som rád, že sa to podarilo.

 

image

Zlatica Hartmanová, Kooperativa

Zlatica Hartmanová

Marketing communications manager

KOOPERATIVA

Osobné vyjadrenie postoja herečky k udalostiam na Ukrajine ľudsky posúva posolstvo kampane. Spontánne zdieľanie a šírenie odkazu prostredníctvom inštitúcií, zahraničných a domácich médií a osobností Slovenska napovedá o dôležitosti, ale aj vhodnom spracovaní. Pri exekúcii by som zjemnila niektoré vizuálne prvky, prípadne ich úplne vynechala.

 

Kategória: Vizuál

Čisté prevedenie, ktoré ide presne v líniách značky. Aj preto agentúra MADE BY VACULIK v kategórii Vizuál dominovala.

image

DDS Tatr banka Myslite dopredu

 

image

Martin Polakovic,

Martin Polakovič

copywriter

THIS IS LOCCO

Z vizuálov bola u mňa jasným favoritom hodnotenia práca DDS: Myslite dopredu. Pekný minimalizmus, ktorý na prvú hovorí to, čo má. A pritom je to celé smart, teda veľmi „on brand“ práve pre Tatra banku.

 

image

Zlatica Hartmanová, Kooperativa

Zlatica Hartmanová

Marketing communications manager KOOPERATIVA

Vizuálne čisté spracovanie podporuje značku, ako sme pri Tatra banke zvyknutí. Dobre zvolili aj symboliku a headline v nadväznosti na produkt, ktorý vizuál komunikuje. Porota sa zhodla v tom, že toto je príklad, ako si značka vie udržať konzistenciu a vizuálnu identitu.

1. DDS: Myslite dopredu, MADE BY VACULIK, Tatra banka, 4,75 b zadávatelia, 5,80 b agentúry

2. Vianoce v METRO už začali, MUW Saatchi & Saatchi, METRO Cash&Carry, 4,25 b zadávatelia, 4,00 b agentúry

3. Z vlastného chutí najlepšie, RESPECT APP, Travel Malé Karpaty, 4,25 b zadávatelia, 3,40 b agentúry

4. Chivas Regal – Nový úspech, JANDL,  Pernod Ricard Slovakia, 3,00 b zadávatelia, 3,60 b agentúry

5. Máme pre teba miesto, RESPECT APP, DHL, 3,75 b zadávatelia, 2,80 b agentúry

6. B2B ako z 90. rokov, Elite Monday Lovers, Orange Slovensko, 3,00 b zadávatelia, 2,40 b agentúry

7. Aby sme neplatili vyššiu cenu, RESPECT APP, SME, 2,75 b zadávatelia, 2,20 b agentúry

 

Kategória: OOH 

image

Najkratšia cesta k čerstvosti, Tauris

1. Najkratšia ceste k čerstvosti, MUW Saatchi & Saatchi, TAURIS, 4,25 b zadávatelia, 4,75 b agentúry

2. Čítanie do zápchy, THIS IS LOCCO, Asociácia železničných dopravcov Slovenska, 3,50 b zadávatelia, 3,50 b agentúry

 

Kategória: Kampaň

1. Veríme, že dorastú, Elite Monday Lovers, Orange, 5,00 b zadávatelia, 5,60 b agentúry

2. Nespokojní zamestnanci, THIS IS LOCCO, Kaufland, 5,25 b zadávatelia, 5,25 b agentúry

3. Príď to zažiť, oh my DOT, Cinematik film festival, 4,50 b zadávatelia, 3,20 b agentúry

4. Čítanie do zápchy, THIS IS LOCCO, Asociácia železničných dopravcov Slovenska, 3,75 b zadávatelia, 3,40 b agentúry

 

image

Silvia Žuffa 365.bank

Silvia Žuffa

freelancerka

Prvenstvo získala kampaň pre klienta Orange Slovensko „Veríme, že dorastú“. Zaslúžene. Kampaň bola postavená na výstižnom a originálnom insighte, ktorý je pre hokejovú tematiku čím ďalej, tým ťažšie nájsť. V práci bola veľmi pekne podchytená aj komplexnosť a konzistentnosť rozpracovania naprieč rôznymi mediatypmi.

 

Kategória: Craft 

Najsilnejších prác sme sa dočkali v kategórii Craft. Z nej vyšiel nakoniec aj rekordér mesiaca. 

1. Nespokojní zamestnanci - mäsiarka, THIS IS LOCCO, Kaufland, 6,00 b zadávatelia, 6,50 b agentúry

2. Bejby Blue - Modrá generácia pre Modrú planétu, THIS IS LOCCO, Tatra banka, 5,50 b zadávatelia, 5,75 b agentúry

3. Najúžasnejšie zvieratá, THIS IS LOCCO, Kaufland, 5,00 b zadávatelia, 5,00 b agentúry

4. B2B ako z 90. rokov, Elite Monday Lovers, Orange, 3,75 b zadávatelia, 4,00 b agentúry

5. Fatra, výnimočná do poslednej kvapky, THIS IS LOCCO, Budiš, 4,00 b zadávatelia, 3,50 b agentúry

6. Zabaľ. Klikni. Pošli, JANDL, Packeta, 2,20 b zadávatelia, 3,00 b agentúry

 

image

Silvia Žuffa 365.bank

Silvia Žuffa

freelancerka

Tento mesiac sme sa tešili kvalitným prácam. Najlepšie hodnotenie získala tá, v ktorej sa snúbila vynikajúca práca s kamerou a so strihom, výborne zvolený casting a nevtieravý humor. Práca pre klienta Kaufland Nespokojní zamestnanci – mäsiarka. Nedá mi nezastaviť sa pri práci Najúžasnejšie zvieratká, opäť od THIS IS LOCCO. Klasická téma zbierania darčekov pri nákupe bola uchopená naozaj hodnotne, insight podčiarkla výborná exekúcia.

 

Kategória: Audio

1. Zostarli sme s Úsmevom, RESPECT APP, Úsmev ako dar, 3,25 b zadávatelia, 3,60 b agentúry

 

01 - Modified: 2022-12-04 18:54:02 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Absolútni víťazi roku 2022. Toto sú top práce slovenskej reklamy 02 - Modified: 2022-12-08 08:02:05 - Feat.: 0 - Title: Jaroslav Vígh: Čo je to dobrá reklama? 03 - Modified: 2022-12-07 18:47:52 - Feat.: 0 - Title: Exekúcia občas zaostávala za nápadom
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 02:59