StoryEditor

Young Lions 2023: Porovnajte si svoje ego a súťaživosť na medzinárodnom poli, odporúča Ondro Mikuš zo Slovak Telekom

22.02.2023, 09:41

A je to opäť tu. Mladí tvorcovia z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu si môžu opäť zmerať svoje sily v súťaži Young Lions 2023.

Registrácia do súťaže je spustená. Už teraz môžete registrovať svoje dvojčlenné tímy do týchto kategórií: DIGITAL, PRINT, MEDIA, PR, FILM a Marketers. 

Tímy musia byť zložené z profesionálov do 30 rokov (narodení 23. júna 1992 a neskôr).

Víťazi dostanú možnosť prezentovať svoje schopnosti priamo vo svetovej konkurencii Young Lions Competetion 2023 v Cannes. 

Ak ešte váhate či si podať prihlášku, prečítajte si, čo účasť v Cannes dala Ondrovi Mikušovi, ktorý je senior špecialistom online marketingu Slovak Telekom. 

Cannes Lions bola dlhodobo súťaž, ktorá bola skôr pre kreatívcov, ako pre marketérov. Som veľmi rád, že už pár rokov u nás funguje aj kategória Marketers. Určite odporúčam všetkým mladým marketérom z klientskej strany, aby si to vyskúšali. Napísať dobrý brief je umenie a skill, ktorý by sme mali všetci ovládať. A kde si ho lepšie zhodnotiť, ako pri súťaži s inými TOP mladými marketérmi z celého sveta. Čerešničkou je dovolenka s ideálnym programom – reklama, pláž, rosé, seafood. V hocijakom poradí.

Bol to pre mňa zážitok, ktorý by som doprial každému človeku z reklamy. Všetci marketéri/agentúrni ľudia v sebe máme „trošku“ ega a súťaživosti. Bolo super si to vyskúšať aj na medzinárodnom poli a porovnať sa s inými krajinami. Nemyslím si, že by ma to nejako dramaticky posunulo v kariére. Skôr to bola iba príjemná maličkosť, vďaka ktorej som si potvrdil, že svoju prácu viem robiť. Účasť na tak prestížnej súťaži však každého určite nabije energiou robiť veci ešte lepšie a snažiť sa tej práci dávať 120 percent. Okrem toho, my Slováci máme často tendenciu sa podceňovať a myslieť si, že iní sú lepší. Aj toto môže byť malý dôkaz toho, že vieme robiť svetovú reklamu. Priniesol som si odtiaľ taký globálny mindset - spôsob, ako o kampaniach a marketingu uvažovať tak, aby fungovali na celom svete. Aj zadanie, ktoré sme mali, bolo postavené pre globálny trh. Pre veľa ľudí je získať ocenenie z Cannes vrcholom ich kariéry. Na samotnom odovzdávaní cien má potom človek pár sekúnd, aby si ho prevzal a porúčal sa z pódia preč, pretože za ním už čaká 25 ďalších kategórií. Na jednej strane veľa práce a hodín strávených nad zadaním, na druhej strane pominuteľných pár sekúnd.

Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

 

Partneri jednotlivých kategórií:

Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)

Media - Telekom

PR - Slovenská sporiteľňa

Print - Heineken Slovensko

Film: BRATISLAVA TOURIST BOARD

MARKETERS: TV JOJ

 

Mediálni partneri súťaže: 

Pretlak

StartitUp

Shutterstock

01 - Modified: 2023-02-28 07:18:54 - Feat.: 0 - Title: Young Lions Slovakia 2023 spúšťa registráciu 02 - Modified: 2023-02-28 07:13:37 - Feat.: 0 - Title: Young Lions 2023: Pošlite si prihlášky do viacerých kategórií a zoberte si dovolenku, radia vlaňajší víťazi
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 11:56