Pri poslednom zasadnutí poroty sme sa borili s témami, ktoré si priamo pýtali kreatívne vyžitie, no prihlásené boli aj práce, pri ktorých bola téma presným opakom jednoduchosti spracovania.
Viacero kampaní malo zastúpenie naprieč rôznymi kategóriami, a teda práca klienta Policajný zbor SR rezonovala najviac. Konkrétnejšie to bola kampaň GTA Autoškola, o ktorú sa postarala Istropolitana.
Práca získala najvyšší počet bodov až v troch kategóriách, a to Film – Online film a video, Influencer marketing a Digital – Social media. Zhodli sme sa, že najväčší fit mala v kategórii Influencer marketing vďaka prepojeniu gaming influencera na streaming platformách Goga s menej tradičným influencerom/public figure, riaditeľom odboru dopravnej polície plk. Tomášom Vrábelom.
Je potešujúce vidieť, že aj klient na prvý pohľad menej atraktívny pre mladšiu cieľovú skupinu sa odvážil využiť gaming/streaming environment, kde sa toto publikum nachádza v hojnom počte, a teda odovzdať message dobre stráviteľnou formou.
Úspech zožala aj kampaň Stretnutie so zimou pre Depaul Slovensko z dielne Elite – Monday Lovers. Prenesenie problému hľadania teplého útočiska v zime pre ľudí bez domova do chladného, outdoor baletného predvedenia dokáže navodiť potrebnú, mrazivú atmosféru. Avšak bez záverečného claimu môže byť pre diváka náročnejšie pochopiť úmysel spomínaného prenesenia.