Pred hodnotením reklám v tomto mesiaci sme si povedali, že odhodíme hejt bokom a budeme na prácach radšej vyzdvihovať to dobré. 16 prác s priemerom hodnotenia nad 5 bodov je jasným dôkazom toho, že sme spravili dobre. Verím, že pozitívna motivácia nás dokáže posúvať vpred oveľa viac. Priznám sa, toto hodnotenie bolo jedno z najpríjemnejších, aké som zažil.
Najviac pochvál sme počuli na adresu Policajného zboru. Teda, na veľmi šikovne využitý stream z hrania GTA, počas ktorého dopravný policajt vysvetľoval pravidlá cestnej premávky. Také jednoduché, vtipné aj poučné... Silne zarezonovala aj emotívna kampaň Magny, ktorá sa vrátila späť v čase a dokázala, že pomáhať konkrétnym ľuďom má zmysel. Veľmi sa mi páči, ako táto kampaň zároveň posilňuje dôveru v zbierky samotné. Skvelé! Kampaní neziskoviek sme vzhľadom na obdobie roka hodnotili neúrekom.
Z tých, ktoré porotou zaujali viac, stojí ešte za zmienku umelecky stvárnené scénické video stretnutia bezdomovca s krásnou, ale nemilosrdnou zimou. Ak vaša reklama neuspela v hodnotení tak, ako by ste si predstavovali, nebuďte smutní. Dôležitejšie je, či priniesla klientovi očakávané výsledky. Hodnotenie je vždy aj vecou zloženia poroty a osobných preferencií jednotlivcov.