StoryEditor

Víťaz kategórie Vizuál: Aj offline print môže byť interaktívny

03.03.2023, 15:36
Autor:
redred

Vizuál pre Opel prinútil porotu hľadať zvieratá. A o to išlo.

Predstavujeme vám víťaza kategórie Vizuál: Istropolitana Ogilvy a Night Vision Opel. 

image

Michal Hornický
Senior Art Director & Co-founder
Kreatívna dvojica

Michal Hornický

Creative Director
Kreatívna Dvojica

Počas hodnotenia vizuál vyvolal očakávané reakcie – porotcovia začali hľadať zvieratká. Interaktívny vizuál bol teda skutočne interaktívny a oprávnene zvíťazil v kategórii.

Tu je kompletný rebríček Top vizuálov mesiaca február. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 56% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-03 13:36:42 - Feat.: - Title: GTA aj Magna ohúrili porotu aj v kategórii Digital social media 02 - Modified: 2023-03-03 12:27:22 - Feat.: - Title: Medzi televíznymi reklamami zabodoval spot s presným insightom. A pesničkou 03 - Modified: 2023-03-03 08:35:36 - Feat.: - Title: Cielenie na Facebooku na mladých? Zabudnite, odporúčajú experti digitálnych agentúr. Čo funguje a čo už dávno nie? 04 - Modified: 2023-03-03 14:00:34 - Feat.: - Title: V Digital Influencer sme našli prácu mesiaca: Well done, odkazuje Peter Šurín 05 - Modified: 2023-03-03 13:04:26 - Feat.: - Title: GTA autoškola: Skvelé dielo, ktoré ma prinútilo závidieť aj obdivovať
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. marec 2023 12:29