StoryEditor

Víťaz kategórie Vizuál: Aj offline print môže byť interaktívny

03.03.2023, 15:36
Autor:
redred

Vizuál pre Opel prinútil porotu hľadať zvieratá. A o to išlo.

Predstavujeme vám víťaza kategórie Vizuál: Istropolitana Ogilvy a Night Vision Opel. 

image

Michal Hornický
Senior Art Director & Co-founder
Kreatívna dvojica

Michal Hornický

Creative Director
Kreatívna Dvojica

Počas hodnotenia vizuál vyvolal očakávané reakcie – porotcovia začali hľadať zvieratká. Interaktívny vizuál bol teda skutočne interaktívny a oprávnene zvíťazil v kategórii.

Tu je kompletný rebríček Top vizuálov mesiaca február. 

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 56% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-10-12 14:58:21 - Feat.: - Title: Oceňujem, že na Zlatom klinci sme nehodnotili dlho do noci a udržali sme si triezvy úsudok 03 - Modified: 2025-09-25 10:48:01 - Feat.: - Title: FUN rádio sa poslucháčom pripomína novou kampaňou: Zapni hity, zapni FUN 04 - Modified: 2025-09-04 15:38:58 - Feat.: - Title: Allianz olympijskou kampaňou inšpiruje k prekonávaniu sa 05 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 01:53