StoryEditor

Víťaz kategórie Vizuál: Aj offline print môže byť interaktívny

03.03.2023, 15:36
Autor:
redred

Vizuál pre Opel prinútil porotu hľadať zvieratá. A o to išlo.

Predstavujeme vám víťaza kategórie Vizuál: Istropolitana Ogilvy a Night Vision Opel. 

image

Michal Hornický
Senior Art Director & Co-founder
Kreatívna dvojica

Michal Hornický

Creative Director
Kreatívna Dvojica

Počas hodnotenia vizuál vyvolal očakávané reakcie – porotcovia začali hľadať zvieratká. Interaktívny vizuál bol teda skutočne interaktívny a oprávnene zvíťazil v kategórii.

Tu je kompletný rebríček Top vizuálov mesiaca február. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 56% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 04 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 05 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. október 2024 23:40