StoryEditor

Víťaz kategórie Vizuál: Aj offline print môže byť interaktívny

03.03.2023, 15:36
Autor:
redred

Vizuál pre Opel prinútil porotu hľadať zvieratá. A o to išlo.

Predstavujeme vám víťaza kategórie Vizuál: Istropolitana Ogilvy a Night Vision Opel. 

image

Michal Hornický
Senior Art Director & Co-founder
Kreatívna dvojica

Michal Hornický

Creative Director
Kreatívna Dvojica

Počas hodnotenia vizuál vyvolal očakávané reakcie – porotcovia začali hľadať zvieratká. Interaktívny vizuál bol teda skutočne interaktívny a oprávnene zvíťazil v kategórii.

Tu je kompletný rebríček Top vizuálov mesiaca február. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 56% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-14 12:04:00 - Feat.: - Title: Slovensko prekvapí: Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani 02 - Modified: 2023-09-11 10:56:23 - Feat.: - Title: Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event 03 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier 04 - Modified: 2023-09-13 14:02:17 - Feat.: - Title: SLOVAKIA TRAVEL komunikuje atraktivitu našej krajiny v zahraničí, kľúčová je prekvapivosť 05 - Modified: 2023-08-16 07:21:46 - Feat.: - Title: Istropolitana Ogilvy privítala vo svojom reklamnom Akvárku výherkyne súťaže Cirkulátor
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. september 2023 16:01