Tamara Rogožníková Gončarova, expertka na sociálne siete.
StoryEditor

Osobná značka na sociálnych sieťach: Tam, kde sa sústreďuje pozornosť, je aj biznis

Už sa neschováte za logo/značku. Na sociálnych sieťach predáva tvár, hlas, charakter a sebavedomie.

Novinky zo sveta sociálnych sietí: pravidelný mesačný blog na stránke strategie.sk prináša odborníčka na komunikáciu na sociálnych sieťach Mgr. Tamara Rogožníková Gončarova, PhD. 

Sledujte trendy, tipy a rozhovory s inšpiratívnymi hosťami na instagramovom účte @instaranajky 

Ľudia radi sledujú (followujú) iných ľudí. Motívom môže byť úžitok, záujem o inakosť, zvedavosť, ale aj zákernosť.

Jedným zo spôsobov, ako skrátiť cestu z používateľa sociálnej siete na klienta, je osobná značka. Nejde len o marketingový nástroj, vďaka internetu v každom telefóne sa personal brand stal biznisom, pretože cieľom je prilákanie zisku na základe erudície, skúsenosti a zdrojov (času, financií, kontaktov).

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. máj 2025 13:25