Tamara Rogožníková Gončarova, expertka na sociálne siete.
StoryEditor

Osobná značka na sociálnych sieťach: Tam, kde sa sústreďuje pozornosť, je aj biznis

Už sa neschováte za logo/značku. Na sociálnych sieťach predáva tvár, hlas, charakter a sebavedomie.

Novinky zo sveta sociálnych sietí: pravidelný mesačný blog na stránke strategie.sk prináša odborníčka na komunikáciu na sociálnych sieťach Mgr. Tamara Rogožníková Gončarova, PhD. 

Sledujte trendy, tipy a rozhovory s inšpiratívnymi hosťami na instagramovom účte @instaranajky 

Ľudia radi sledujú (followujú) iných ľudí. Motívom môže byť úžitok, záujem o inakosť, zvedavosť, ale aj zákernosť.

Jedným zo spôsobov, ako skrátiť cestu z používateľa sociálnej siete na klienta, je osobná značka. Nejde len o marketingový nástroj, vďaka internetu v každom telefóne sa personal brand stal biznisom, pretože cieľom je prilákanie zisku na základe erudície, skúsenosti a zdrojov (času, financií, kontaktov).

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-05 11:29:30 - Feat.: - Title: Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru 02 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 03 - Modified: 2024-01-19 10:08:41 - Feat.: - Title: TikTok je doménou mladých, Facebook patrí staršej generácii a YouTube sledujú všetci 04 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 05 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 19:08