Keď sa človek prihlási do súťaže riskuje, že prehrá. V kreatívnej súťaži je to o to náročnejšie, že do hry vkladáme kus seba. Musíme sa odhaliť, nechať ostatných, aby videli, aký máme vkus, ako rozmýšľame, ako to “cítime”. Napriek tomuto riziku, sme tento rok hodnotili rekordný počet prác.
Pre slovenskú reklamu je to skvelá správa. Znamená to totiž, že v brandži je stále viac mladých žien a mužov, ktorí si s nadšením užívajú riešenie hlavolamov, v marketingu známych ako - zadanie. Blahoželám všetkým, ktorí do toho šli a nevyhrali. Máte o skúsenosť viac. Ak si ju chcete ešte prehĺbiť, rád sa s vami podelim o vhľady z hodnotenia.
Teším sa na debatu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..