StoryEditor

Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí

02.11.2023, 11:45
  • Zástupcovia nami oslovených marketérov sa zhodujú, že bez konkrétnych aktivít žiadne komunikované hodnoty nemajú zmysel.
  • Brand purpose je momentálne efektívny v employer brandingu, ale či sa na základe neho rozhodujú zákazníci nakupovať? K tomu sú viac-menej pesimistickí.
  • K tejto oblasti sa vyjadrili Tomáš Bezák zo spoločnosti Lidl a Peter Holík zo Slovenskej sporiteľne. 
image

Tomáš Bezák, Lidl.

Tomáš Bezák

Head of Corporate Communications

Lidl

Brand purpose funguje vtedy, ak je uveriteľný, teda ak sa značka nehrá na niečo, čím nie je, a keď splní svoj prísľub voči zákazníkom. Misia Lidla znie: Našim zákazníkom ponúkame najlepší pomer medzi kvalitou a cenou pomocou jednoduchého a udržateľného konania.

V tejto vete sú obsiahnuté naše základné atribúty: orientácia na zákazníka, čo najvyššia kvalita sortimentu za čo najlepšiu cenu, jednoduchosť nákupu a procesov, fokus na trvalú udržateľnosť a spoločenskú zodpovednosť.

image

Peter Holík, Slovenská sporiteľňa. 

Peter Holík

Head of Marketing Communications

Slovenská sporiteľňa

Brand Purpose je v Slovenskej sporiteľni dôležitá téma, pretože naša líderská značka je silno ukotvená v misii prispievať k prosperite celej krajiny. My nechceme byť len úspešní, ale aj prospešní. Z brand purpose našej...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-28 12:11:57 - Feat.: - Title: Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu 02 - Modified: 2025-11-25 12:53:47 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík 03 - Modified: 2025-11-04 09:59:32 - Feat.: - Title: Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť 04 - Modified: 2025-10-31 11:57:23 - Feat.: - Title: Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne 05 - Modified: 2025-09-22 10:50:57 - Feat.: - Title: Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí“ s jasným posolstvom pre ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 01:25