Porota v júlovom Hodnotení skonštatovala, že ide o kvalitné práce, dokonca päť z 13 hodnotených postupuje do záverečného Hodnotenia:
Stvorený pre cyklistov - Wiktor Leo Burnett pre Heineken Slovensko, Nemíňaj litre na fast fashion - MUW Saatchi&Saatchi pre ČSOB, Na niektoré športy sa už nedá tipovať - Istropolitana Ogilvy pre NIKÉ, Nalaďte sa na svoje mladšie ja - ČOSI pre Radio Group a Ako sa robia peniaze pre 365. bank od Wiktor Leo Burnett.
Pozrite si všetky hodnotené práce:
01 - Modified: 2022-08-04 21:41:44 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: Kategória Digital Social Media
02 - Modified: 2022-08-04 21:13:41 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: pozrite si práce prihlásené v kategórii OOH
03 - Modified: 2022-08-04 22:26:02 - Feat.: - Title: Postrehy poroty, ktorá hodnotila v júli
04 - Modified: 2022-08-04 21:56:47 - Feat.: - Title: Júlové Hodnotenie reklám: silné vizuály, vydarený online spot, ale aj diskusia o zdravom regále
05 - Modified: 2022-08-03 14:41:37 - Feat.: - Title: Juraj Kováč: O prácach na Zlatom klinci by nemali rozhodovať "ľudské kvetináče"