StoryEditor

Hodnotenie v júli: Predstavujeme práce prihlásené v kategórii Vizuál

04.08.2022, 09:32

Porota v júlovom Hodnotení skonštatovala, že ide o kvalitné práce, dokonca päť z 13 hodnotených postupuje do záverečného Hodnotenia:

Stvorený pre cyklistov - Wiktor Leo Burnett pre Heineken Slovensko,  Nemíňaj litre na fast fashion - MUW Saatchi&Saatchi pre ČSOB,  Na niektoré športy sa už nedá tipovať - Istropolitana Ogilvy pre NIKÉ,  Nalaďte sa na svoje mladšie ja - ČOSI pre Radio Group a Ako sa robia peniaze pre 365. bank od Wiktor Leo Burnett.

Pozrite si všetky hodnotené práce:
 

01 - Modified: 2022-08-04 21:41:44 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: Kategória Digital Social Media 02 - Modified: 2022-08-04 21:13:41 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: pozrite si práce prihlásené v kategórii OOH 03 - Modified: 2022-08-04 22:26:02 - Feat.: - Title: Postrehy poroty, ktorá hodnotila v júli 04 - Modified: 2022-08-04 21:56:47 - Feat.: - Title: Júlové Hodnotenie reklám: silné vizuály, vydarený online spot, ale aj diskusia o zdravom regále 05 - Modified: 2022-08-03 14:41:37 - Feat.: - Title: Juraj Kováč: O prácach na Zlatom klinci by nemali rozhodovať "ľudské kvetináče"
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. august 2022 12:18