Porota v júlovom Hodnotení skonštatovala, že ide o kvalitné práce, dokonca päť z 13 hodnotených postupuje do záverečného Hodnotenia:
Stvorený pre cyklistov - Wiktor Leo Burnett pre Heineken Slovensko, Nemíňaj litre na fast fashion - MUW Saatchi&Saatchi pre ČSOB, Na niektoré športy sa už nedá tipovať - Istropolitana Ogilvy pre NIKÉ, Nalaďte sa na svoje mladšie ja - ČOSI pre Radio Group a Ako sa robia peniaze pre 365. bank od Wiktor Leo Burnett.
Pozrite si všetky hodnotené práce:
01 - Modified: 2023-06-02 11:54:04 - Feat.: - Title: Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli
02 - Modified: 2023-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Sunday ADucation #5: Ako si Pepsi uletelo a prečo je dôležité starať sa o svoje psychično
03 - Modified: 2023-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Martin Motáček: Slovensko má veľmi slušnú úroveň mladých kreatívcov. Ale čoskoro budeme ako craftové pivo
04 - Modified: 2023-05-04 09:05:14 - Feat.: - Title: Kaufland: Chceme, aby ľudí naše hokejové kampane bavili
05 - Modified: 2023-03-07 09:31:41 - Feat.: - Title: Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať?