Porota v júlovom Hodnotení skonštatovala, že ide o kvalitné práce, dokonca päť z 13 hodnotených postupuje do záverečného Hodnotenia:
Stvorený pre cyklistov - Wiktor Leo Burnett pre Heineken Slovensko, Nemíňaj litre na fast fashion - MUW Saatchi&Saatchi pre ČSOB, Na niektoré športy sa už nedá tipovať - Istropolitana Ogilvy pre NIKÉ, Nalaďte sa na svoje mladšie ja - ČOSI pre Radio Group a Ako sa robia peniaze pre 365. bank od Wiktor Leo Burnett.
Pozrite si všetky hodnotené práce:
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla
03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú."
04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound
05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile