StoryEditor

Hodnotenie v júli: Predstavujeme práce prihlásené v kategórii Vizuál

04.08.2022, 09:32

Porota v júlovom Hodnotení skonštatovala, že ide o kvalitné práce, dokonca päť z 13 hodnotených postupuje do záverečného Hodnotenia:

Stvorený pre cyklistov - Wiktor Leo Burnett pre Heineken Slovensko,  Nemíňaj litre na fast fashion - MUW Saatchi&Saatchi pre ČSOB,  Na niektoré športy sa už nedá tipovať - Istropolitana Ogilvy pre NIKÉ,  Nalaďte sa na svoje mladšie ja - ČOSI pre Radio Group a Ako sa robia peniaze pre 365. bank od Wiktor Leo Burnett.

Pozrite si všetky hodnotené práce:
 

01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 02 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes?
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2025 06:21