StoryEditor

Hodnotenie v júli: Predstavujeme práce prihlásené v kategórii Vizuál

04.08.2022, 09:32

Porota v júlovom Hodnotení skonštatovala, že ide o kvalitné práce, dokonca päť z 13 hodnotených postupuje do záverečného Hodnotenia:

Stvorený pre cyklistov - Wiktor Leo Burnett pre Heineken Slovensko,  Nemíňaj litre na fast fashion - MUW Saatchi&Saatchi pre ČSOB,  Na niektoré športy sa už nedá tipovať - Istropolitana Ogilvy pre NIKÉ,  Nalaďte sa na svoje mladšie ja - ČOSI pre Radio Group a Ako sa robia peniaze pre 365. bank od Wiktor Leo Burnett.

Pozrite si všetky hodnotené práce:
 

01 - Modified: 2022-11-28 08:22:34 - Feat.: - Title: EFFIE 2022: Poznáme prihlásené práce aj zloženie poroty 02 - Modified: 2022-11-02 10:06:06 - Feat.: - Title: Prechádzame digitálnou transformáciou. Najdôležitejším mediatypom sa stáva videoreklama 03 - Modified: 2022-09-30 22:00:00 - Feat.: - Title: Adam Jánoš: A čo vy na tom Slafkovskom? 04 - Modified: 2022-09-30 10:47:53 - Feat.: - Title: Máme dvoch víťazov septembrového Hodnotenia reklamy. Pozrite si najúspešnejšie práce 05 - Modified: 2022-09-21 15:51:13 - Feat.: - Title: Český porotca o Zlatom klinci: Skladám klobúk a tlieskam vašej odvahe a otvorenej mysli
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2022 02:42