StoryEditor

Rastislav Škerko: Hodnotenie v septembri bolo na vlne eufórie

30.09.2022, 15:14

Head of Brand & Advertising Prvej stavebnej sporiteľne prezradil, čo sa udialo medzi porotcami Stratégií. 

 

Hodnotenie prebehlo v týždni kedy sa v piatok odovzdávali klince a klincová nálada bola cítiť aj počas hodnotenia. Pozreli sme si  kvalitné práce a jedna z nich rezonovala aj na piatkovom odovzdávaní klincov.

Pri tejto práci bolo hodnotenie veľmi stručné, výstižné a podľa feedbackov kreatívnych kapacít ? a zastúpenia klientov priniesla povedané s nadsázkou „radostnú eufóriu“. Bola to práca pre Palmu.

Či už to bolo v kategórii Craft, alebo v kategórii Promo,  ako nosič šikovná mapa ciest s odkazom na tento projekt. Keď sa tak nad tým osobne zamyslím a dovolím si zrekapitulovať feedbacky kolegov, vnímam to tak, že táto práca rezonovala aj preto, že to nie je len nejaká prskavka, hneď zhasne, je to práca, na ktorej je vidieť, že je premyslená od A do Z a jej craft vám zostane v pamäti.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 70% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-09-30 10:47:53 - Feat.: 0 - Title: Máme dvoch víťazov septembrového Hodnotenia reklamy. Pozrite si najúspešnejšie práce
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. november 2022 00:55