StoryEditor

Hodnotenie reklamy za september 2022: Videli sme silné kampane aj online

07.11.2022, 13:34

Agentúrou mesiaca je oh my DOT. 

V októbri ešte stále doznievali ohlasy zo Zlatého klinca. V hodnotení nám pristálo viacero prác, ktoré boli ocenené kovmi a teraz ich opäť posúdili ďalší porotcovia. Väčšinou sa zhodli s porotami Klinca. 

 

Prácou mesiaca je Faster than a train od agentúry Mannschaft. Bodovala vo viacerých kategóriách a všade dostala skvelé hodnotenia. Najvyššie v Promo & Activation, Event, kde jej zadávatelia dali 7 bodov a agentúry 6,80. Vyzerá to tak, že táto práca má výborne nakročené k tomu, aby sa stala prácou roku. 

Roman Roj - Creative director oh my DOT: 

Podobne ako v kategórii Kampaň, aj v tejto sa pozeráme na víťaza, ktorý už bodoval na Zlatom klinci. Faster than a Train je predovšetkým skvelý nápad. Veľmi jednoduchý a trefný. Tento projekt som pozorne sledoval od prvého momentu a Promo and activation je presne tá kategória, v ktorej to zaslúžene a výrazne vyniká medzi ostatnými prácami. S radosťou budem sledovať aj ďalší ročník. Držím palce.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-08 07:54:29 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie reklamy v Stratégiách: Prácou mesiaca je Faster than a train
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2022 20:17