Kúpele Turčianske Teplice
Málo prihlásených prác, do finále tentokrát nepostúpil nik.
Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií zastúpená oveľa viac. Agentúry nám v marci poslali len dve práce. Body boli tesné, no nakoniec vyhrala práca pre Kúpele Turčianske Teplice. Tu sú výsledky:
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-13 12:28:07 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Iba jedna práca dostala nadpriemerné body
02 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál
03 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca
04 - Modified: 2023-04-13 12:39:43 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
01 - Modified: 2023-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Martin Motáček: Slovensko má veľmi slušnú úroveň mladých kreatívcov. Ale čoskoro budeme ako craftové pivo
02 - Modified: 2023-03-29 07:54:39 - Feat.: - Title: Wiktor Leo Burnett rozširuje portfólio o Nay
03 - Modified: 2023-03-03 13:51:26 - Feat.: - Title: Médiá: Viac sa páčila Bejby Blue na titulke Emmy
04 - Modified: 2023-03-03 12:27:22 - Feat.: - Title: Medzi televíznymi reklamami zabodoval spot s presným insightom. A pesničkou
05 - Modified: 2023-03-03 14:00:34 - Feat.: - Title: V Digital Influencer sme našli prácu mesiaca: Well done, odkazuje Peter Šurín