StoryEditor

Vizuál: Porota našla svoje aaach

13.04.2023, 15:22

Málo prihlásených prác, do finále tentokrát nepostúpil nik. 

Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií zastúpená oveľa viac. Agentúry nám v marci poslali len dve práce. Body boli tesné, no nakoniec vyhrala práca pre Kúpele Turčianske Teplice. Tu sú výsledky: 

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-13 12:28:07 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Iba jedna práca dostala nadpriemerné body 02 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál 03 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca 04 - Modified: 2023-04-13 12:39:43 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 03 - Modified: 2025-08-03 17:00:22 - Feat.: - Title: Sunday ADucation: Značky, ktoré na Slovensku robia svetový marketing & ako na brainstorming s ChatGPT 04 - Modified: 2025-07-22 07:00:00 - Feat.: - Title: Nostalgie sa netreba báť – v kampani Legendárne slovenské zlato zafungovala naplno 05 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 11:07