StoryEditor

PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta

13.04.2023, 16:19
Autor:
redred

V kategórii porota hodnotila len dve práce. 

PR kampane mali v marcovom hodnotení slabšie zastúpenie. Viac bodov získal Kaufland a THIS IS LOCCO. 

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-10 11:35:27 - Feat.: - Title: Lupiči z Kauflandu sú späť. A opäť majú geniálny plán 02 - Modified: 2025-07-06 07:02:50 - Feat.: - Title: Kaufland Slovensko mení generálneho riaditeľa 03 - Modified: 2025-06-05 07:53:21 - Feat.: - Title: Šport očami značiek: Aktivácie, zážitky a dlhodobé partnerstvá 04 - Modified: 2025-04-18 09:34:26 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša unikátne samurajské vizuály 05 - Modified: 2025-04-07 09:39:11 - Feat.: - Title: Zaraguza bodovala v ďalšom tendri. Zastreší komunikáciu piatej etapy projektu Čerešne
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 00:05