StoryEditor

PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta

13.04.2023, 16:19
Autor:
redred

V kategórii porota hodnotila len dve práce. 

PR kampane mali v marcovom hodnotení slabšie zastúpenie. Viac bodov získal Kaufland a THIS IS LOCCO. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 02 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. október 2024 15:43