StoryEditor

PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta

13.04.2023, 16:19
Autor:
redred

V kategórii porota hodnotila len dve práce. 

PR kampane mali v marcovom hodnotení slabšie zastúpenie. Viac bodov získal Kaufland a THIS IS LOCCO. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne 02 - Modified: 2024-12-27 09:56:16 - Feat.: - Title: Extrémny launch: Kaufland a Separ spúšťajú predaj nového produktu 03 - Modified: 2024-12-23 15:21:05 - Feat.: - Title: Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch 04 - Modified: 2024-12-31 08:26:22 - Feat.: - Title: K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť 05 - Modified: 2024-12-04 07:29:28 - Feat.: - Title: Ak by sme neboli optimisti, nemáme v tejto krajine čo robiť
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. január 2025 18:02