StoryEditor

PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta

13.04.2023, 16:19
Autor:
redred

V kategórii porota hodnotila len dve práce. 

PR kampane mali v marcovom hodnotení slabšie zastúpenie. Viac bodov získal Kaufland a THIS IS LOCCO. 

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-17 13:12:46 - Feat.: - Title: Všetky deti si zaslúžia písať Ježiškovi z domova, odkazuje Nadácia Kooperativa 02 - Modified: 2025-12-11 08:20:36 - Feat.: - Title: Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy 03 - Modified: 2025-12-12 11:19:27 - Feat.: - Title: Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít 04 - Modified: 2025-12-02 10:10:44 - Feat.: - Title: Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri 05 - Modified: 2025-11-28 12:11:57 - Feat.: - Title: Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 10:07