Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka.
V kategórii porota hodnotila len dve práce.
PR kampane mali v marcovom hodnotení slabšie zastúpenie. Viac bodov získal Kaufland a THIS IS LOCCO.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-10 11:35:27 - Feat.: - Title: Lupiči z Kauflandu sú späť. A opäť majú geniálny plán
02 - Modified: 2025-07-06 07:02:50 - Feat.: - Title: Kaufland Slovensko mení generálneho riaditeľa
03 - Modified: 2025-06-05 07:53:21 - Feat.: - Title: Šport očami značiek: Aktivácie, zážitky a dlhodobé partnerstvá
04 - Modified: 2025-04-18 09:34:26 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša unikátne samurajské vizuály
05 - Modified: 2025-04-07 09:39:11 - Feat.: - Title: Zaraguza bodovala v ďalšom tendri. Zastreší komunikáciu piatej etapy projektu Čerešne