StoryEditor

PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta

13.04.2023, 16:19
Autor:
redred

V kategórii porota hodnotila len dve práce. 

PR kampane mali v marcovom hodnotení slabšie zastúpenie. Viac bodov získal Kaufland a THIS IS LOCCO. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární 02 - Modified: 2023-05-29 13:10:24 - Feat.: - Title: Istropolitana Ogilvy a THIS IS LOCCO si z kyjevského festivalu KIAF odnášajú cenné kovy 03 - Modified: 2023-05-22 08:21:43 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa verí snom a budúcnosti mladých ľudí na Slovensku 04 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland 05 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. jún 2023 09:19