Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka.
V kategórii porota hodnotila len dve práce.
PR kampane mali v marcovom hodnotení slabšie zastúpenie. Viac bodov získal Kaufland a THIS IS LOCCO.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
02 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
03 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
04 - Modified: 2024-06-02 15:00:00 - Feat.: - Title: Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu
05 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote