StoryEditor

Kampaň: Porota ocenila jednoduchý a kreatívny nápad

13.04.2023, 16:35

Víťazstvo v marcovom Hodnotení Stratégií poslala do denníka SME (STE) a ich agentúry Istropolitana Ogilvy. 

Denník SME už 30 rokov vzdoruje arogancii mocných. V tomto nekončiacom sa boji o lepšiu tvár tejto krajiny sa vždy mohol spoľahnúť na priazeň svojich čitateľov. A práve preto im vzdáva hold vo svojej novej kampani. SME prepožičalo svojim čitateľom to najcennejšie, čo má – svoju identitu a na týždeň zmenilo svoje logo na STE. Tvárami kampane sa stali skutoční čitatelia a jej obsahom ich unikátne postoje.

 

Porota Stratégií udelila tejto kampani mimoriadne body. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 09:44