StoryEditor

Kampaň: Porota ocenila jednoduchý a kreatívny nápad

13.04.2023, 16:35

Víťazstvo v marcovom Hodnotení Stratégií poslala do denníka SME (STE) a ich agentúry Istropolitana Ogilvy. 

Denník SME už 30 rokov vzdoruje arogancii mocných. V tomto nekončiacom sa boji o lepšiu tvár tejto krajiny sa vždy mohol spoľahnúť na priazeň svojich čitateľov. A práve preto im vzdáva hold vo svojej novej kampani. SME prepožičalo svojim čitateľom to najcennejšie, čo má – svoju identitu a na týždeň zmenilo svoje logo na STE. Tvárami kampane sa stali skutoční čitatelia a jej obsahom ich unikátne postoje.

 

Porota Stratégií udelila tejto kampani mimoriadne body. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-10 13:55:06 - Feat.: - Title: Petra Novotná: Názorový altruizmus 02 - Modified: 2024-02-28 15:34:06 - Feat.: - Title: Slovenský Červený kríž predstavuje muža, ktorý ho nepodporí 03 - Modified: 2024-02-27 12:59:56 - Feat.: - Title: Dáša Juríková: Korporátne občianstvo 04 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 04:28