StoryEditor

Kampaň: Porota ocenila jednoduchý a kreatívny nápad

13.04.2023, 16:35

Víťazstvo v marcovom Hodnotení Stratégií poslala do denníka SME (STE) a ich agentúry Istropolitana Ogilvy. 

Denník SME už 30 rokov vzdoruje arogancii mocných. V tomto nekončiacom sa boji o lepšiu tvár tejto krajiny sa vždy mohol spoľahnúť na priazeň svojich čitateľov. A práve preto im vzdáva hold vo svojej novej kampani. SME prepožičalo svojim čitateľom to najcennejšie, čo má – svoju identitu a na týždeň zmenilo svoje logo na STE. Tvárami kampane sa stali skutoční čitatelia a jej obsahom ich unikátne postoje.

 

Porota Stratégií udelila tejto kampani mimoriadne body. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-14 12:04:00 - Feat.: - Title: Slovensko prekvapí: Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani 02 - Modified: 2023-09-13 14:02:17 - Feat.: - Title: SLOVAKIA TRAVEL komunikuje atraktivitu našej krajiny v zahraničí, kľúčová je prekvapivosť 03 - Modified: 2023-08-16 07:21:46 - Feat.: - Title: Istropolitana Ogilvy privítala vo svojom reklamnom Akvárku výherkyne súťaže Cirkulátor 04 - Modified: 2023-07-19 17:18:14 - Feat.: - Title: Istropolitane sa podarilo premeniť jeden shortlist v New Yorku na cenu 05 - Modified: 2023-07-06 07:20:35 - Feat.: - Title: PSS prichádza s netradičnou metalovou náborovou kampaňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. september 2023 18:38