Denník SME už 30 rokov vzdoruje arogancii mocných. V tomto nekončiacom sa boji o lepšiu tvár tejto krajiny sa vždy mohol spoľahnúť na priazeň svojich čitateľov. A práve preto im vzdáva hold vo svojej novej kampani. SME prepožičalo svojim čitateľom to najcennejšie, čo má – svoju identitu a na týždeň zmenilo svoje logo na STE. Tvárami kampane sa stali skutoční čitatelia a jej obsahom ich unikátne postoje.
Porota Stratégií udelila tejto kampani mimoriadne body.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-05 14:06:23 - Feat.: - Title: PSS spustila novú kampaň na podporu sporenia
02 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca
03 - Modified: 2023-03-13 09:54:20 - Feat.: - Title: Alexej Fulmek: Neustále upozorňujem na chyby novinárov. Médiá musia byť objektívne a názor si majú vytvárať čitatelia
04 - Modified: 2023-03-03 13:36:42 - Feat.: - Title: GTA aj Magna ohúrili porotu aj v kategórii Digital social media
05 - Modified: 2023-03-03 12:27:22 - Feat.: - Title: Medzi televíznymi reklamami zabodoval spot s presným insightom. A pesničkou