StoryEditor

OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce

10.05.2023, 11:42

Bilboardy agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia pre Očnú kliniku Veselý sa stali jasnými víťazmi kategórie. 

Martin Woska vo svojom texte k aprílovému Hodnoteniu Stratégií napísal: "....má v sebe niečo magické až hypnotické, čo neviem úplne opísať, ale mám z toho zimomriavky." 

Ktorej práci táto veta smerovala? Predsa víťazovi kategórie OOH: Všetko, čo vám na očiach vidíme. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-10 08:52:52 - Feat.: 0 - Title: Influencer marketing: Značka stavila na istotu a vyšlo jej to. Kritika smeruje k použitiu iba osvedčených influencerov 02 - Modified: 2023-05-11 07:35:16 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Socialists prevalcovali konkurenciu 03 - Modified: 2023-05-10 08:54:09 - Feat.: 0 - Title: V katégórii Online video sme našli prácu mesiaca aj doterajšieho ročníka
01 - Modified: 2023-06-02 13:27:10 - Feat.: - Title: Deutsche Telekom spája mladých Európanov tisíckami bezplatných hudobných zážitkov 02 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární 03 - Modified: 2023-05-29 14:03:38 - Feat.: - Title: Telekom daruje nekonečné dáta a vzdáva rešpekt všetkým, ktorí sa vedia rozdať 04 - Modified: 2023-05-25 12:12:47 - Feat.: - Title: Eurovea predstavuje redizajn svojho loga a identity 05 - Modified: 2023-05-24 06:04:39 - Feat.: - Title: Peter Danada: Môj stand up na Effie bol pamätný. Na vystupovaní musím ešte popracovať
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. jún 2023 12:42