StoryEditor

OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce

10.05.2023, 11:42

Bilboardy agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia pre Očnú kliniku Veselý sa stali jasnými víťazmi kategórie. 

Martin Woska vo svojom texte k aprílovému Hodnoteniu Stratégií napísal: "....má v sebe niečo magické až hypnotické, čo neviem úplne opísať, ale mám z toho zimomriavky." 

Ktorej práci táto veta smerovala? Predsa víťazovi kategórie OOH: Všetko, čo vám na očiach vidíme. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-10 08:52:52 - Feat.: 0 - Title: Influencer marketing: Značka stavila na istotu a vyšlo jej to. Kritika smeruje k použitiu iba osvedčených influencerov 02 - Modified: 2023-05-11 07:35:16 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Socialists prevalcovali konkurenciu 03 - Modified: 2023-05-10 08:54:09 - Feat.: 0 - Title: V katégórii Online video sme našli prácu mesiaca aj doterajšieho ročníka
01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2024-04-09 14:06:10 - Feat.: - Title: Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme! 03 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 04 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 05 - Modified: 2023-12-12 10:31:27 - Feat.: - Title: Róbert Slovák: Kreatívna employer brandingová kampaň sa nevidí tak často
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 12:29