Vizuály pre Očnú kliniku Veselý dostali mimoriadne hodnotenie. Na ich adresu padali iba slová chvály.
StoryEditorOOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
Bilboardy agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia pre Očnú kliniku Veselý sa stali jasnými víťazmi kategórie.
Martin Woska vo svojom texte k aprílovému Hodnoteniu Stratégií napísal: "....má v sebe niečo magické až hypnotické, čo neviem úplne opísať, ale mám z toho zimomriavky."
Ktorej práci táto veta smerovala? Predsa víťazovi kategórie OOH: Všetko, čo vám na očiach vidíme.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-10 08:52:52 - Feat.: 0 - Title: Influencer marketing: Značka stavila na istotu a vyšlo jej to. Kritika smeruje k použitiu iba osvedčených influencerov
02 - Modified: 2023-05-11 07:35:16 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Socialists prevalcovali konkurenciu
03 - Modified: 2023-05-10 08:54:09 - Feat.: 0 - Title: V katégórii Online video sme našli prácu mesiaca aj doterajšieho ročníka
01 - Modified: 2025-11-22 09:16:47 - Feat.: - Title: Milujete street food? Nová kampaň Vagusu ho ukazuje tak, ako by ste ho nechceli zažiť
02 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca
03 - Modified: 2025-11-19 08:00:00 - Feat.: - Title: Ivan Peller: Výhodou OOH je stabilita reklamy
04 - Modified: 2025-11-18 15:21:40 - Feat.: - Title: Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic posilňujú technologickú a IT transformáciu
05 - Modified: 2025-10-10 14:38:36 - Feat.: - Title: Adam Baška: Úroveň slovenskej reklamy je kvalitná, ale case studies by prospela väčšia skromnosť