Nerob svojim nohám to, čo nechceš, aby ony robili tebe
StoryEditorVizuál: Urobiť kreatívu na barefoot je fakt challenge!
Porota zhodnotila, že práve tento vizuál dopadol v júnovom hodnotení Stratégií najlepšie.
Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií tradične najpočetnejšie zastúpenou. Inak tomu nebolo ani v júni. Pozrite sa, ako nakoniec dopadlo hodnotenie našej poroty. Prvú priečku si vybojovala agentúra Wiktor Leo Burnett a značka topánok VIVO BAREFOOT.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-22 09:16:47 - Feat.: - Title: Milujete street food? Nová kampaň Vagusu ho ukazuje tak, ako by ste ho nechceli zažiť
02 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca
03 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku
04 - Modified: 2025-10-12 14:58:21 - Feat.: - Title: Oceňujem, že na Zlatom klinci sme nehodnotili dlho do noci a udržali sme si triezvy úsudok
05 - Modified: 2025-10-10 14:38:36 - Feat.: - Title: Adam Baška: Úroveň slovenskej reklamy je kvalitná, ale case studies by prospela väčšia skromnosť