StoryEditor

Vizuál: Urobiť kreatívu na barefoot je fakt challenge!

03.07.2023, 14:48
Autor:
lezlez

Porota zhodnotila, že práve tento vizuál dopadol v júnovom hodnotení Stratégií najlepšie. 

Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií tradične najpočetnejšie zastúpenou. Inak tomu nebolo ani v júni. Pozrite sa, ako nakoniec dopadlo hodnotenie našej poroty. Prvú priečku si vybojovala agentúra Wiktor Leo Burnett a značka topánok VIVO BAREFOOT. 

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-22 09:16:47 - Feat.: - Title: Milujete street food? Nová kampaň Vagusu ho ukazuje tak, ako by ste ho nechceli zažiť 02 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 03 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 04 - Modified: 2025-10-12 14:58:21 - Feat.: - Title: Oceňujem, že na Zlatom klinci sme nehodnotili dlho do noci a udržali sme si triezvy úsudok 05 - Modified: 2025-10-10 14:38:36 - Feat.: - Title: Adam Baška: Úroveň slovenskej reklamy je kvalitná, ale case studies by prospela väčšia skromnosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 10:19