Nová kampaň Telekom pomáha požiarom zničenému kultúrnemu centru v Banskej Štiavnici
StoryEditorOnline: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
V kategórii Online film a video najlepšie zaskórovala agentúra MUW Saatchi and Saatchi. A to so svojou ďalšou prácou z konceptu Rešpekt pre Telekom.
Víťazná práca získala celkom dobré body. Ale na postup do celoročného hodnotenia jej to tentokrát nestačilo. Porota bola v júlovom hodnotení Stratégií celkom prísna. Čítajte, ako to nakoniec dopadlo.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-10 09:14:52 - Feat.: - Title: Sme na dobrej vlne. Za naším úspechom je posilňovanie, stabilizácia aj omladzovanie kolektívu
02 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu
03 - Modified: 2025-10-14 13:38:32 - Feat.: - Title: Viackrát sme si v porote povedali: Je to super, ale nie je to kampaň
04 - Modified: 2025-10-12 14:58:21 - Feat.: - Title: Oceňujem, že na Zlatom klinci sme nehodnotili dlho do noci a udržali sme si triezvy úsudok
05 - Modified: 2025-10-10 14:38:36 - Feat.: - Title: Adam Baška: Úroveň slovenskej reklamy je kvalitná, ale case studies by prospela väčšia skromnosť