Nová kampaň Telekom pomáha požiarom zničenému kultúrnemu centru v Banskej Štiavnici
StoryEditorOnline: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
V kategórii Online film a video najlepšie zaskórovala agentúra MUW Saatchi and Saatchi. A to so svojou ďalšou prácou z konceptu Rešpekt pre Telekom.
Víťazná práca získala celkom dobré body. Ale na postup do celoročného hodnotenia jej to tentokrát nestačilo. Porota bola v júlovom hodnotení Stratégií celkom prísna. Čítajte, ako to nakoniec dopadlo.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-15 19:57:18 - Feat.: - Title: Vianočnou reklamou Telekomu sme dokázali, že vieme byť svetoví
02 - Modified: 2024-10-18 09:46:58 - Feat.: - Title: Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma stále fascinuje
03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
04 - Modified: 2024-09-11 11:11:15 - Feat.: - Title: Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou
05 - Modified: 2024-09-04 12:46:46 - Feat.: - Title: ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“