"Z legendárneho Harmasanu sme vyrobili špeciálnu fighterskú edíciu HarMMAsan. Pohrali sme sa nielen s ideou, ale aj s MMA grafikou. Attilka krátko nato komunikoval túto limitku na svojom IG a medzi fanúšikmi sa o Attilovu novinku strhol doslova fight. Obratom sme dokázali zareagovať, vymyslieť a zrealizovať výrobu produktu, novej limitovanej Attilovej edície spolu s plánom a výrobou materiálov na komunikáciu novinky na IG."
Jaroslav Vígh
Creative Director
MUW Saatchi & Saatchi
Attilu Végha už mal v reklame každý. A predsa je toto spojenie iné! Veľmi ma baví, ako si influencer dokázal sám zo seba vystreliť. Škoda, že sa to skončilo len pri novom prebale.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 64% na dočítanie.
Zostáva vám 64% na dočítanie.