StoryEditor

HarMMAsan v Influencer marketingu: Práca, ktorá konkurencii vytrela zrak

11.09.2023, 11:01

Kategóriu Digital Influencer marketing doslova ovládla práca Elite/Monday Lovers pre Harmasan. Porota nešetrila chválou. 

"Z legendárneho Harmasanu sme vyrobili špeciálnu fighterskú edíciu HarMMAsan. Pohrali sme sa nielen s ideou, ale aj s MMA grafikou. Attilka krátko nato komunikoval túto limitku na svojom IG a medzi fanúšikmi sa o Attilovu novinku strhol doslova fight. Obratom sme dokázali zareagovať, vymyslieť a zrealizovať výrobu produktu, novej limitovanej Attilovej edície spolu s plánom a výrobou materiálov na komunikáciu novinky na IG." 

image

Jaroslav Vígh

Jaroslav Vígh

Creative Director

MUW Saatchi & Saatchi

Attilu Végha už mal v reklame každý. A predsa je toto spojenie iné! Veľmi ma baví, ako si influencer dokázal sám zo seba vystreliť. Škoda, že sa to skončilo len pri novom prebale.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 64% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:56:23 - Feat.: - Title: Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event 02 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli 03 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier 04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú 05 - Modified: 2023-09-05 05:57:13 - Feat.: - Title: Lukáš Lukonič posilnil Wiktor Leo Burnett
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. september 2023 13:49