StoryEditor

Kampaň: Víťazná práca je zmysluplná a efektívna

11.09.2023, 11:30
Autor:
redred

Hovorí porota o kampani Telekomu Darovanie máme v krvi, ktorá v augustovom Hodnotení Stratégií získala najvyššie body. 

V letných mesiacoch trpí Slovensko na nedostatok darcov krvi. Rozhodli sme sa túto situáciu zmeniť, a preto sme zmenili to, čo je pre väčšinu značiek nedotknuteľné. Na sociálnych sieťach Telekomu sme počas štyroch týždňov menili logo na krvnú skupinu, ktorej bolo aktuálne v krajine nedostatok. Vďaka tomu sa po 4 týždňoch našej kampane zvýšil počet darcov krvi oproti predošlému silnému mesiacu o 11,5 % a v porovnaní s minulým rokom až o 20,7 %.

Vizitka kampane: 

Klient: Telekom

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Creative director: Jaroslav Vígh

Art director: Tomáš Bánik, Lukáš Krist

Strategy director: Kamil Charvát

Copywriter: Ivana Polohová, Ivana Viteková, Zuzana Martiniaková

Account manager: Marián Zverbík, Tatiana Hrutková

image

Roman Roj, Creative Director oh my DOT

Roman Roj

Creative Director
Oh my dot

Ideu so zmenou loga sme už v rôznych podobách videli, páči sa mi, do akej šírky to tvorcovia rozkampaňovali. Jednoducho a pomerne jasne to fungovalo na sociálnych sieťach, ale o niečo viac sa mi páčia nuansy a detaily, kam sa to dokázalo dostať ako napríklad na POS-och. Za „kejskou“ je cítiť poctivo strávený čas. To mnohým prácam v tejto kategórii chýbalo.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 52% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-12 05:50:37 - Feat.: - Title: Kofola ukazuje, aké dôležité je mať message, sklamnie z O2 a HarMMasan pobavil 02 - Modified: 2023-09-11 10:56:23 - Feat.: - Title: Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event 03 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli 04 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier 05 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. september 2023 16:09