V letných mesiacoch trpí Slovensko na nedostatok darcov krvi. Rozhodli sme sa túto situáciu zmeniť, a preto sme zmenili to, čo je pre väčšinu značiek nedotknuteľné. Na sociálnych sieťach Telekomu sme počas štyroch týždňov menili logo na krvnú skupinu, ktorej bolo aktuálne v krajine nedostatok. Vďaka tomu sa po 4 týždňoch našej kampane zvýšil počet darcov krvi oproti predošlému silnému mesiacu o 11,5 % a v porovnaní s minulým rokom až o 20,7 %.
Vizitka kampane:
Klient: Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Tomáš Bánik, Lukáš Krist
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Ivana Polohová, Ivana Viteková, Zuzana Martiniaková
Account manager: Marián Zverbík, Tatiana Hrutková
Roman Roj
Creative Director
Oh my dot
Ideu so zmenou loga sme už v rôznych podobách videli, páči sa mi, do akej šírky to tvorcovia rozkampaňovali. Jednoducho a pomerne jasne to fungovalo na sociálnych sieťach, ale o niečo viac sa mi páčia nuansy a detaily, kam sa to dokázalo dostať ako napríklad na POS-och. Za „kejskou“ je cítiť poctivo strávený čas. To mnohým prácam v tejto kategórii chýbalo.
Zostáva vám 52% na dočítanie.