Vlado Voštinár hľadá nové bývanie. Ale teraz trošku inak.
Práca pre neziskovku Deťom s rakovinou mimoriadne zaujala našu porotu. Najvyššie body dostala práve za výnimočné využitie Média: 6,00 a 7,20.
"Bolo pre nás dôležité, aby divák nevidel len ďalšiu reklamu či žiadosť o 2 percentá, ale novú epizódu svojho obľúbeného seriálu. Preto video natáčal pôvodný štáb, ktorý pripravuje celú reláciu Nové bývanie. Len vďaka ochote Vlada Voštinára, ktorý aj osobne navštívil kliniku, a celému štábu sa to mohlo uskutočniť, ďakujeme."
Vizitka víťaznej práce:
Kategória: Media
Klient: Deťom s rakovinou, n. o.
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Ivana Danišková
Strategy director: Juraj Kováč
Copywriter: Martin Polakovič
Account manager: Maruška Zollerová, Juraj Rusnák
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 61% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-04 08:45:13 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Skutočné pohodlie s WOW wifi je svieže a má super casting
02 - Modified: 2023-10-05 11:56:29 - Feat.: 0 - Title: Craft: Je to audiovizuálny skvost, a ešte aj pekne prepojený na produkt
03 - Modified: 2023-10-04 07:56:13 - Feat.: 0 - Title: Kampaň: Vyhrala jednoduchá, silná a mrazivá idea
01 - Modified: 2024-12-18 12:48:57 - Feat.: - Title: K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť
02 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko
03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande