V aktuálnom kole hodnotenia sme sa mohli stretnúť s kvalitnou prácou hádam v každej kategórii. Najviac asi zarezonovala práca od MullenLowe GGK Walkswagenky, ktorá perfektne sedí, alebo skôr „kráča“, s myšlienkou Európskeho dňa mobility.
Netradičný nosič tenisky „Walkswagenky“ je výnimočný aj svojou neprenositeľnosťou na žiadnu inú značku. Zároveň má silný PR potenciál.
Vo viacerých kategóriách bola vysoko hodnotená práca od MUW Saattchi & Saattchi pre Telekom „Čakanie na odpoveď“, ktorá spadá pod dlhodobý komunikačný koncept #rešpekt. Ocenili sme hlavne odvahu klienta postaviť sa čelom k závažnej spoločenskej téme.
Ďalšou prácou, ktorá v nás zarezonovala nápadom, ale aj formou, bola práca od Istropolitana Ogilvy pre týždenník Týždeň „Máte ich prečítaných“. Vizuál vyskladaný z volebných programov strán trefne vystihuje dôvod, prečo ísť voliť.
V kategórii Craft excelovala nová vizuálna identita od MADE by Vaculik pre Lúčnicu. Nádherný, hravý a hlavne rozvíjateľný koncept zaujal svojou modernou formou. Ukazuje, že aj tradícia môže byť prezentovaná novým, sviežim a aktuálnym spôsobom.