StoryEditorOOH: Bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský! Aj taký môže byť Zvolenský
Zadávatelia dali tejto práci Istropolitana Ogilvy výnimočné body. Kreatívci išli výrazne nižšie.
Opis práce:
Vytvorili sme nové názvoslovie, superlatívy, ktoré môže o sebe povedať len zmrzlina zo Zvolena. Preto zmrzlina Zvolenský je aj bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský!
Vizit...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii
02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
05 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou