StoryEditorOOH: Bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský! Aj taký môže byť Zvolenský
Zadávatelia dali tejto práci Istropolitana Ogilvy výnimočné body. Kreatívci išli výrazne nižšie.
Opis práce:
Vytvorili sme nové názvoslovie, superlatívy, ktoré môže o sebe povedať len zmrzlina zo Zvolena. Preto zmrzlina Zvolenský je aj bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský!
Vizit...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-08 10:29:13 - Feat.: - Title: Tomáš Jarinčík o júlovom Hodnotení Stratégií: Niektoré práce sme pochopili až po vysvetlení, niektoré vôbec
02 - Modified: 2024-08-08 08:43:46 - Feat.: - Title: Matúš Kvas: Škoda, že v niektorých kategóriách nebolo čo hodnotiť
03 - Modified: 2024-08-08 08:30:39 - Feat.: - Title: Media a Audio: Výber bol slabší, body priemerné
04 - Modified: 2024-08-08 07:15:00 - Feat.: - Title: Digital: V influencer marketingu zabodovala PSS, v social media Orange
05 - Modified: 2024-08-08 06:55:52 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Swipe bodoval vysoko. A naprieč kategóriami