StoryEditor

OOH: Bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský! Aj taký môže byť Zvolenský

08.08.2024, 10:07

Zadávatelia dali tejto práci Istropolitana Ogilvy výnimočné body. Kreatívci išli výrazne nižšie. 

Opis práce:

Vytvorili sme nové názvoslovie, superlatívy, ktoré môže o sebe povedať len zmrzlina zo Zvolena. Preto zmrzlina Zvolenský je aj bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský!

Vizit...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-08 10:29:13 - Feat.: - Title: Tomáš Jarinčík o júlovom Hodnotení Stratégií: Niektoré práce sme pochopili až po vysvetlení, niektoré vôbec 02 - Modified: 2024-08-08 08:43:46 - Feat.: - Title: Matúš Kvas: Škoda, že v niektorých kategóriách nebolo čo hodnotiť 03 - Modified: 2024-08-08 08:30:39 - Feat.: - Title: Media a Audio: Výber bol slabší, body priemerné 04 - Modified: 2024-08-08 07:15:00 - Feat.: - Title: Digital: V influencer marketingu zabodovala PSS, v social media Orange 05 - Modified: 2024-08-08 06:55:52 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Swipe bodoval vysoko. A naprieč kategóriami
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. september 2024 10:59