StoryEditor

Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii

16.10.2024, 16:46
Autor:
lezlez

Každé dieťa si zaslúži bezpečný online svet, alebo Influendcérky. Jedna z najlepších kampaní, ktoré sme hodnotili v septembri zabodovala aj nasadením v sociálnych médiách. 

O tejto práci sme už písali viackrát. Influendcérky valcovali medzi online videami aj v influencer marketingu. Ale je tu ešte tretia kategória - Digial social media. A chvála poroty pokračuje. 

Ďalšej práci, SWIPE - Klip podľa teba ročné finále ušlo iba o chlp. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 59% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 14:23:23 - Feat.: 0 - Title: Septembrové Hodnotenie Stratégií ovládli operátori 02 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: 0 - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií 03 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
01 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu 02 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií 03 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky 04 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou 05 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 16:46