PR patrí pri Hodnotení Stratégií k najslabším kategóriám.
V auguste sme dostali len dve prihlášky, ale obidve boli výnimočné.
Menštruačné šaty od Istropolitany aj Slovník od This is locco postupuje do ročného hodnotenia.
Menštuačné šaty, počin Istropolitany a TESCO, sme v augustovom Hodnotení videli vo viacerých kategóriách. Ale PR jej svedčala rozhodne najviac. Pozrite si case study:
Opis práce:
Menštruačné šaty sú jedinečný, výrazný a dobre zapamätateľný symbol, ktorý vychádza z relevantného insightu priamo zo života žien zažívajúcich menštruačnú chudobu. Netradičným a citlivým spôsobom šíri osvetu o tomto probléme.
Vizitka práce:
Kategória: PR
Klient: Tesco
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Jakub Svetlík, Peter Darovec
Art director: Katarína Sopková
Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Copywriter: Patrícia Al-Hadi
Account manager: Tomáš Markusek, Zuzana Frtúsová
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 61% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-11 12:48:10 - Feat.: 0 - Title: Promo, Activation, Event: Kofola výborne zasahuje svoje cieľové skupiny a buduje si brand awareness
02 - Modified: 2024-09-11 12:15:39 - Feat.: 0 - Title: Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále
03 - Modified: 2024-09-12 14:00:57 - Feat.: 0 - Title: Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou
01 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu
02 - Modified: 2024-09-12 14:04:01 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris
03 - Modified: 2024-09-12 14:03:46 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci
04 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete
05 - Modified: 2024-09-11 13:50:12 - Feat.: - Title: Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca