StoryEditor

Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou

11.09.2024, 13:57
  • Agentúry rozohrali v tejto kategórii naozaj tvrdý súboj. Prihlásili viacero veľmi kvalitných prác. O víťazovi však tentokrát nebolo pochyby. 
  • ShakeHack dostal od poroty mimoriadne vysoké body a postupuje do ročného finále. 
  • Juraj Kováč o tejto práci hovorí: "Naozaj príjemná social špeciálka." 
  • Katka Beličková z Dôvery dopĺňa: "Nápad dovolil odkomunikovať ťažkú a neatraktívnu tému s ľahkosťou a nadhľadom."
  • V článku sa dozviete aj to, ako v hodnotení dopadli práce This is locco, MUW Saatchi & Saatchi či PS:Digital. 

 

Istropolitana Ogilvy už dlhší čas spolupracuje s klientom Združenie sclerosis multiplex Nádej. A vždy sa pre neho snaží vymyslieť niečo inovatívne. A tentokrát jej to naozaj vyšlo. Využili totiž novú funkciu Instagramu. Pozrite si to v case study: 

Porota Stratégií na augustovom Hodnotení tento nápad náležite ocenila a udelila mu titul najlepšej práce v kategórii Digital social media. 

Opis práce: 

Instagram predstavil novú funkciu v stories – Shake to reveal, vďaka ktorej zatrasenie rukou odhalí skrytú fotku. Trasenie rúk však patrí aj medzi prvotné symptómy sklerózy multiplex, ktorá trápi najmä mladých ľudí. Preto sme túto funkciu hackli a premenili na nečakanú výzvu na prevenciu.

Vizitka víťaznej práce: 

Kategória: Digital – social media

Klient: Združenie sclerosis multiplex Nádej

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Creative director: Jakub Svetlík, Peter Darovec

Art director: Katarína Sopková

Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Copywriter: Patrícia Al-Hadi

Account manager: Marek Bačík, Zuzana Frtúsová

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 52% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: 0 - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-09-11 12:48:10 - Feat.: 0 - Title: Promo, Activation, Event: Kofola výborne zasahuje svoje cieľové skupiny a buduje si brand awareness 03 - Modified: 2024-09-11 12:15:39 - Feat.: 0 - Title: Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále 04 - Modified: 2024-09-12 14:00:57 - Feat.: 0 - Title: Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou
01 - Modified: 2024-09-12 14:35:48 - Feat.: - Title: Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio 02 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu 03 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris 04 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci 05 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. december 2024 16:51