Agentúry rozohrali v tejto kategórii naozaj tvrdý súboj. Prihlásili viacero veľmi kvalitných prác. O víťazovi však tentokrát nebolo pochyby.
ShakeHack dostal od poroty mimoriadne vysoké body a postupuje do ročného finále.
Juraj Kováč o tejto práci hovorí: "Naozaj príjemná social špeciálka."
Katka Beličková z Dôvery dopĺňa: "Nápad dovolil odkomunikovať ťažkú a neatraktívnu tému s ľahkosťou a nadhľadom."
V článku sa dozviete aj to, ako v hodnotení dopadli práce This is locco, MUW Saatchi & Saatchi či PS:Digital.
Istropolitana Ogilvy už dlhší čas spolupracuje s klientom Združenie sclerosis multiplex Nádej. A vždy sa pre neho snaží vymyslieť niečo inovatívne. A tentokrát jej to naozaj vyšlo. Využili totiž novú funkciu Instagramu. Pozrite si to v case study:
Porota Stratégií na augustovom Hodnotení tento nápad náležite ocenila a udelila mu titul najlepšej práce v kategórii Digital social media.
Opis práce:
Instagram predstavil novú funkciu v stories – Shake to reveal, vďaka ktorej zatrasenie rukou odhalí skrytú fotku. Trasenie rúk však patrí aj medzi prvotné symptómy sklerózy multiplex, ktorá trápi najmä mladých ľudí. Preto sme túto funkciu hackli a premenili na nečakanú výzvu na prevenciu.
Vizitka víťaznej práce:
Kategória: Digital – social media
Klient: Združenie sclerosis multiplex Nádej
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Jakub Svetlík, Peter Darovec
Art director: Katarína Sopková
Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Copywriter: Patrícia Al-Hadi
Account manager: Marek Bačík, Zuzana Frtúsová
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 52% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: 0 - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
02 - Modified: 2024-09-11 12:48:10 - Feat.: 0 - Title: Promo, Activation, Event: Kofola výborne zasahuje svoje cieľové skupiny a buduje si brand awareness
03 - Modified: 2024-09-11 12:15:39 - Feat.: 0 - Title: Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále
04 - Modified: 2024-09-12 14:00:57 - Feat.: 0 - Title: Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou
01 - Modified: 2024-09-12 14:35:48 - Feat.: - Title: Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio
02 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu
03 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris
04 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci
05 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete