Z výsledkov môžeme urobiť dva rebríčky. Prvý je podľa sily ocenení. To znamená, že vyššia berie. Druhý rebríček sme zostavili pre účely bodovania do Agentúry roka 2024.
1. MUW Saatchi & Saatchi
- 4x zlato
- 3x bronz
2. Wiktor Leo Burnett
- 3x zlato
3. Istropolitana Ogilvy
- 2x zlato
- 2x striebro
- 1x bronz
Rebríček podľa bodovania do Agentúry roka:
Agentúra | zlato | striebro | bronz | Body do Agentúry roka 2024 | |
1. | MUW Saatchi & Saatchi | 4 | 3 | 150 | |
2. | Istropolitana Ogilvy | 2 | 2 | 1 | 110 |
3. | THIS IS LOCCO | 1 | 3 | 1 | 100 |
4. | Wiktor Leo Burnett | 3 | 90 | ||
5. | Mannschaft | 1 | 2 | 70 | |
6. -7. | Zaraguza | 1 | 1 | 30 | |
Made by Vaculik | 1 | 1 | 30 | ||
8.-9. | Triad | 2 | 20 | ||
MullenLowe GGK | 1 | 20 | |||
10.-11. | oh my DOT | 1 | 10 | ||
Free Andy | 1 | 10 |
Za zlato dávame do Agentúry roka 30 bodov, za striebro 20 a bronz má hodnotu 10 bodov.
Tomáš Jarinčík
Client Service Team Leader
Media and Digital Services
Keď som šiel prvýkrát na hodnotenie Stratégií, hovoril som si, že do toho dám iný pohľad človeka z mediálnej agentúry. Na kreatívu som sa pozeral ako na subjektívnu disciplínu, do ktorej má hádam každý čo povedať (aj ten z mediálky). Jasné, že to tak nie je a niektoré prihlásené práce nám jasne ukazujú, že na Slovensku máme svetových kreatívcov aj odvážnych zadávateľov. Záver roka ovládli Bubliny od Telekomu. Je to bezpochyby práca roka a ešte o nej budeme počuť, ale za zmienku stoja aj iné.
Pre mňa je top komunikácia Slovenskej sporiteľne, a nemyslím tým len Everesty. Skvelo fungujúca kampaň s influencermi pre Dr.Maxa – Nezomri od This is Locco, si tiež zaslúži uznanie. Palec hore patrí aj zvládnutiu ťažkých tém ako Deti, ktoré vychovala nemocnica od This is Locco pre neziskovku Deťom s rakovinou, ktorá sa, žiaľ, neprebojovala zo shortlistov. Alebo ocenená práca Mannschaftu pre OZ Vagus. Medzi ďalšie výrazné práce patria Menštruačné šaty z Tesca či Slovník odcudzených slov a mohol by som pokračovať. Našťastie nechýbal ani humor. Veľmi ma bavila reklama pre Rádio Expres – Loď, alebo jednoduchá reakcia na aktuálnu politiku – Podržfľaška pre Šariš. Chýba mi tam už len lepší outdoor.
Zostáva vám 78% na dočítanie.