Marcové hodnotenie Stratégií bolo pre mňa presne také, aké by tieto hodnotenia mali byť. Bolo prihlásených „len“ cca 20 prác v rôznych kategóriách a medzi nimi aj viacero fresh kúskov. Vďaka tomu sme sa stihli príjemne pobaviť o všetkých, zbiehalo to a nemuseli sme úmorné hodiny sedieť a nahlas špekulovať nad tým, čo vôbec na hodnotení hľadajú niektoré práce.
Najúspešnejšou prácou bolo SND je svetové pre Otvorenú kultúru. Bodovala najmä v kategórii PR, ale tiež v online videu. Pri tejto práci by som chcel vyzdvihnúť u nás nie úplne bežnú spoluprácu dvoch konkurenčných agentúr. Pri realizácii tohto nápadu spojili sily agentúry Mannschaft aj Free Andy a urobili dobre.
Druhou najúspešnejšou prácou a víťazom kategórie kampaň bola práca pre filmový festival Cinematik od oh my DOT. Tá získala u klientskej polovice poroty rovnaký počet bodov, ale o nej nech hovoria iní. Veľmi výraznou prácou bola kampaň Odchod zo samoty od MUW Saatchi & Saatchi. Pri tejto práci sa nahlas polemizovalo, či už tá miera reklamného nadsadenia a humoru nie je príliš ďaleko, ale jednoznačná zhoda panovala v tom, že je to vtipná práca s jasným posolstvom. Diskutovanou témou bolo aj očividne úspešné využitie Nory Mojsejovej na TikToku Kauflandu.
Rád by som ešte vyzdvihol víťaza v kategórii TV reklama, spot Podnikajte vlastný príbeh pre ČSOB. Pekný a jednoduchý twist mohol vyniknúť aj vďaka výbornej exekúcii, ktorú sa podarilo dosiahnuť agentúre Mullen Lowe GGK. Vidíme sa zas niekedy, verím, že s podobným počtom a kvalitou prihlásených prác.