Kto by si myslel, že letné Hodnotenia bývajú rýchle alebo nebodaj nudné, lebo sú prázdniny, tak by sa mýlil. Kruto. Lebo v lete majú agentúry konečne nachystané všetky "kejsky" na Klinec a tak ich posielajú aj nám.
V auguste sme ich dostali desiatky a boli skvelé. Čas ukázal, že mnohé z nich uspeli aj na Zlatom klinci. Ale poďme pekne po poriadku, pozrime sa na jednotlivé kategórie.
Kategória: Film - online film a video
Neprikrášlená história Slovenska
Zadávatelia: 5,30
Agentúry: 5,50
Vizitka:
Klient: Post Bellum Slovensko
Agentúra: Free Andy
Creative director: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník
Art director: K. Krištofovič, S. Fukumori, G. Uharčeková
Strategy director: Emil Myjavec
Copywriter: T. Slobodník, M. Surovec, E. Myjavcová
Account manager: Ivana Šramatá
Opis práce: Cieľom bolo upozorniť na to, ako sa postupne v spoločnosti a v kolektívnej pamäti národa skutočné spomienky nahrádzajú spomienkovým optimizmom – čo je naratív hojne využívaný dezinfo scénou. Vytvorili sme dvojicu krátkych animovaných spotov. Každý z nich poukazuje na priepastný rozdiel medzi krutou skutočnosťou a nostalgickou spomienkou – obrazovým spracovaním aj temným twistom vo voice-overi.
Hodnotenie poroty:
Juraj KováčCreative Director
THIS IS LOCCO
U mňa bodovalo jasné zobrazenie silného insightu o spomienkovom optimizme a exekučne zaujímavý vizuálny štýl ilustrácií. Dobrá cesta, ako vykorčuľovať z nízkeho produkčného budgetu a priniesť divákovi umeleckú hodnotu.
Matúš Hacker
Chief Product & Strategy Officer
Mediabrands Slovakia
Chvíľu som ostal ticho sedieť a rozmýšľať, kde sme tak hrozne ako spoločnosť zablúdili. Pre mňa veľmi silné a jasné posolstvo. Výborná copy práca s paradoxom podporená skvelou animovanou art direction. Gratulujem Free Andy a posielam peniažky Post Bellum.
Zostáva vám 87% na dočítanie.

