Zdeno z Popradu je  víťazom augustového Hodnotenia reklamy v Stratégiách. Táto práca uspela vo viacerých kategóriách. 
StoryEditor

Augustové Hodnotenie Stratégií: Ovládol ho Zdeno z Popradu a agentúra THIS IS LOCCO

23.09.2025, 13:29
  • Máme už po Zlatom Klinci. Poznáme teda top reklamu roka. Ale v tomto článku sa vrátime do leta. Na začiatku augusta sa totiž uskutočnilo pravidelné Hodnotenie Stratégií. 
  • TOP prácou mesiaca je Kaufland kúpil Zdeno z Popradu v kategórii Kampaň. 
  • Agentúrou augusta sa stalo THIS IS LOCCO. Úplne jednoznačne so ziskom vyše 200 bodov. 
  • Rekordér Hodnotenia zostáva nezmenený. V roku 2025 má stále najvyššie body práca SND je svetové od Mannaschaftu & Free Andy v kategórii PR (7,70 a 8,30 bodov).
  • Backstage z Hodnotenia píše Radka Anguš: Naprieč kategóriami sme hodnotili veľmi kvalitné práce
  • Ak si chcete prečítať komentár ďalšieho porotcu - Tomáša Slobodníka, nájdete ho tu: Počítajte s tým, že vaše práce pitve skupina kreatívcov, nie cieľová skupina

 

Kto by si myslel, že letné Hodnotenia bývajú rýchle alebo nebodaj nudné, lebo sú prázdniny, tak by sa mýlil. Kruto. Lebo v lete majú agentúry konečne nachystané všetky "kejsky" na Klinec a tak ich posielajú aj nám. 

V auguste sme ich dostali desiatky a boli skvelé. Čas ukázal, že mnohé z nich uspeli aj na Zlatom klinci. Ale poďme pekne po poriadku, pozrime sa na jednotlivé kategórie. 

Kategória: Film - online film a video

Neprikrášlená história Slovenska

Zadávatelia: 5,30

Agentúry: 5,50

Vizitka: 

Klient: Post Bellum Slovensko         

Agentúra: Free Andy

Creative director: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník

Art director: K. Krištofovič, S. Fukumori, G. Uharčeková

Strategy director: Emil Myjavec

Copywriter: T. Slobodník, M. Surovec, E. Myjavcová

Account manager: Ivana Šramatá

Opis práce: Cieľom bolo upozorniť na to, ako sa postupne v spoločnosti a v kolektívnej pamäti národa skutočné spomienky nahrádzajú spomienkovým optimizmom – čo je naratív hojne využívaný dezinfo scénou. Vytvorili sme dvojicu krátkych animovaných spotov. Každý z nich poukazuje na priepastný rozdiel medzi krutou skutočnosťou a nostalgickou spomienkou – obrazovým spracovaním aj temným twistom vo voice-overi.

Hodnotenie poroty: 

image

Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ this is locco

Juraj Kováč

Creative Director

THIS IS LOCCO

U mňa bodovalo jasné zobrazenie silného insightu o spomienkovom optimizme a exekučne zaujímavý vizuálny štýl ilustrácií. Dobrá cesta, ako vykorčuľovať z nízkeho produkčného budgetu a priniesť divákovi umeleckú hodnotu.

 

 

 

 

image

Matúš Hacker

Matúš Hacker

Chief Product & Strategy Officer

Mediabrands Slovakia

Chvíľu som ostal ticho sedieť a rozmýšľať, kde sme tak hrozne ako spoločnosť zablúdili. Pre mňa veľmi silné a jasné posolstvo. Výborná copy práca s paradoxom podporená skvelou animovanou art direction. Gratulujem Free Andy a posielam peniažky Post Bellum.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-08-18 08:41:16 - Feat.: - Title: Každému sa podarí vytvoriť, niečo, čo nedopadne šťastne. Ale zvážte či to stojí za prihlásenie do Hodnotenia 03 - Modified: 2025-08-18 08:42:26 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií v júli bolo veľmi silné. Pozrite si zoznam víťazov aj porazených 04 - Modified: 2025-02-11 15:25:03 - Feat.: - Title: Januárové Hodnotenie Stratégií: Naozaj netreba posielať všetko, čo sa v agentúre vyprodukuje 05 - Modified: 2025-01-04 19:58:48 - Feat.: - Title: Štartujeme nový ročník Hodnotenia reklamy v Stratégiách
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 09:49