StoryEditor

Septembrové Hodnotenie Stratégií: Najvyššie body dostali Pamätné knihy, pozrite si, kto u poroty úplne prepadol

16.10.2025, 13:15
  • V nasledujúcom článku si zhrnieme septembrové Hodnotenie reklamy v Stratégiách.
  • Z printového vydania už určite poznáte najúspešnejšie práce. My vám odkryjeme všetky karty.
  • Zosumarizujeme si poradie aj body vo všetkých hodnotených kategóriách a k tomu pridáme aj komentáre našich porotcov. 
  • Backstage k septembrovému vydaniu Stratégií spísal Associate Creative Director Istropolitana Ogilvy Roman Hríbik: Budeme si reklamy zo septembrového Hodnotenia Stratégií pamätať?

Bolo to veľmi slušné kolo. Samozrejme, bolo poznačené Zlatým klincom. Agentúry už mali na začiatku septembra spracované všetky case studies, preto ich radi poslali do nášho Hodnotenia. A my im teraz vystavíme vysvedčenie. Možno sa nebude úplne zhodovať s výsledkami Zlatého klinca. Veď to poznáte, každá porota je iná. A tak je to správne. 

Backstage k septembrovému vydaniu Stratégií spísal Associate Creative Director Istropolitana Ogilvy Roman Hríbik. Nájdete ho v nasledujúcom článku. 

image

Budeme si reklamy zo septembrového Hodnotenia Stratégií pamätať?

Agentúrou mesiaca je MUW SAATCHI & SAATCHI so ziskom 84,6 bodu 

Top prácou mesiaca sú Pamätné knihy od MullenLowe GGK pre Volkswagen - úžitkové vozidlá (6,40b/6,50b)

Rekordérom hodnotenia zostáva: SND je svetové od Mannschaft & Free Andy pre Otvorenú kultúru (7,70b/8,30b)

 

Ale poďme pekne po poriadku, kategóriu po kategórii. 

Kategória: Film – televízna reklama

Jej víťazom je pekný spot od MUW SAATCHI & SAATCHI: Najnebezpečnejší dotyk

Hodnotenie poroty: 

Zadávatelia: 5,00

Agentúry: 5,30

stručný opis práce: 

Našou úlohou bolo predstaviť službu Click Security a upozorniť na rastúce hrozby digitálnych útokov a online scamov. V novom spote o kyberbezpečnosti sme ukázali skutočnú skrytú hrozbu a upozornili na ten najnebezpečnejší dotyk, ktorý je odhalený až v samotnom závere spotu. V spote si zahral aj 3D vytvorený Peacock spider známy v prírode svojím typickým vábivým tančekom – akurát vo zväčšenej forme.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-16 11:26:20 - Feat.: - Title: Budeme si reklamy zo septembrového Hodnotenia Stratégií pamätať?
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 22:02