Bolo to veľmi slušné kolo. Samozrejme, bolo poznačené Zlatým klincom. Agentúry už mali na začiatku septembra spracované všetky case studies, preto ich radi poslali do nášho Hodnotenia. A my im teraz vystavíme vysvedčenie. Možno sa nebude úplne zhodovať s výsledkami Zlatého klinca. Veď to poznáte, každá porota je iná. A tak je to správne.
Backstage k septembrovému vydaniu Stratégií spísal Associate Creative Director Istropolitana Ogilvy Roman Hríbik. Nájdete ho v nasledujúcom článku.
Agentúrou mesiaca je MUW SAATCHI & SAATCHI so ziskom 84,6 bodu
Top prácou mesiaca sú Pamätné knihy od MullenLowe GGK pre Volkswagen - úžitkové vozidlá (6,40b/6,50b)
Rekordérom hodnotenia zostáva: SND je svetové od Mannschaft & Free Andy pre Otvorenú kultúru (7,70b/8,30b)
Ale poďme pekne po poriadku, kategóriu po kategórii.
Kategória: Film – televízna reklama
Jej víťazom je pekný spot od MUW SAATCHI & SAATCHI: Najnebezpečnejší dotyk
Hodnotenie poroty:
Zadávatelia: 5,00
Agentúry: 5,30
stručný opis práce:
Našou úlohou bolo predstaviť službu Click Security a upozorniť na rastúce hrozby digitálnych útokov a online scamov. V novom spote o kyberbezpečnosti sme ukázali skutočnú skrytú hrozbu a upozornili na ten najnebezpečnejší dotyk, ktorý je odhalený až v samotnom závere spotu. V spote si zahral aj 3D vytvorený Peacock spider známy v prírode svojím typickým vábivým tančekom – akurát vo zväčšenej forme.
Zostáva vám 90% na dočítanie.

