Na pozícii nahradil Tomáša Dzurendu, ktorý funkciu zastával od februára minulého roka.
Vydavateľstvo News and Media Holding (NMH) má od 1. apríla nového riaditeľa obchodu a distribúcie. Tomáša Dzurendu, ktorý bol vo funkcii od februára uplynulého roka, nahradil Ladislav Ollé.
Ollé je súčasťou vydavateľstva NMH od januára tohto roka, zastával pozíciu Head of B2B a bol zodpovedný za obchodné výsledky týždenníka TREND a TREND konferencií. Predtým pôsobil s prestávkami na pozícii obchodného riaditeľa vo vydavateľstva MAFRA Slovakia, začínal v Ringieri.
Kto nastúpi na uvoľnený post Head of B2B, zatiaľ vydavateľstvo NMH neuviedlo.
01 - Modified: 2020-07-07 14:40:59 - Feat.: - Title: Zmena vo vydavateľstve NMH. Končí obchodný riaditeľ
02 - Modified: 2019-07-19 09:39:17 - Feat.: - Title: Plus 7 dní plánuje redizajn. Novú titulku si môžu vybrať čitatelia
03 - Modified: 2018-01-03 22:00:18 - Feat.: - Title: Pre médiá to bol rok zmien
04 - Modified: 2017-12-21 18:11:47 - Feat.: - Title: Plus 7 dní prichádza o osobnosti. S týždenníkom prestávajú spolupracovať kvôli novému šéfredaktorovi
05 - Modified: 2017-12-20 18:08:52 - Feat.: - Title: Z vydavateľstva Penty odchádza marketingový riaditeľ a šéf videobsahu. Otáznik visí nad portálom vju.sk