Vydavateľstvo News and Media Holding (NMH) plánuje redizajn svojho časopisu Plus 7 dní, ktorý si drží pozíciu najpredávanejšieho týždenníka na trhu. Jeho priemerný predaj sa pohybuje na úrovni 93 200 kusov.
„V Plus 7 dní plánujeme obsahové aj grafické úpravy. Cieľom tohto kroku je, aby sme čo najlepšie uspokojili potreby tejto doby,“ uviedla pre Stratégie Martina Šebová, print supervisor vydavateľstva NMH. „Týždenník si však ponechá všetky hlavné atribúty, ktoré dlhodobo má,“ dodala Šebová. Termín redizajnu zatiaľ vydavateľstvo neupresnilo.
O plánovanej zmene upozorňuje Plus 7 dní na svojom webe, kde vyzýva čitateľov, aby rozhodli, ako bude týždenník vyzerať. Čitatelia majú na výber štyri verzie titulky, za ktoré môžu zahlasovať. V návrhoch je aj netradičná farebná kombinácia, kde modrú - typickú pre Plus 7 dní - nahradila červená farba.
V hlasovaní sa zatiaľ 60 percent čitateľov prikláňa k poslednej verzii, ktorá má voči súčasnej najmenej zmien.
Týždenník Plus 7 dní prechádza zmenami aj na poste šéfredaktorky. Redakciu bude viesť Katarína Šelestiaková, ktorá po roku a pol nahradila vo funkcii Anku Žitnú Lučaiovú. Pre týždenník to znamená už štvrtú zmenu v priebehu piatich rokov. Pred Lučaiovou viedol redakciu tri mesiace Ivan Čeredejev, ktorý na pozícii vystriedal Nancy Závodskú.