Prednedávnom sme vás informovali, že z agentúry Hype odchádza Marek Didák. Spoluzakladateľa agentúry a jej dlhoročného kreatívneho riaditeľa strieda na jeho pozícii Vojto Kósa.
“Hype je firma, ktorá mi rástla pred očami od prvých zadaní až po funkčnú agentúru a ktorá dnes patrí k špičke v slovenskom digitále. Som mega šťastný, že na moje miesto prišiel Vojto Kósa, pod ktorého vedením môže Hype ďalej rásť a dosahovať ešte lepšie výsledky. Odchádzam preto s dobrým pocitom a teším sa na ďalší vývoj,” hovorí Marek Didák.
Vojto Kósa prichádza do agentúry Hype z Visibility, kde viedol kreatívne oddelenie spolu s Pavlom Schejbalom. Na konte má spolupráce s klientami ako Telekom, VÚB, O2, Red Bull či Múzeum SNP. Svoj prestup hodnotí takto: “Mám radosť! Cítim sa ako nový tato v zabehnutej rodine, ale práve na to sa v Hype teším – na zázemie skúseností a skutočne mladý a dynamický kolektív. Verím, že sa nám s tímom podarí rozšíriť portfólio inovatívnych klientov a pritiahnuť najlepšie talenty (nielen) slovenskej reklamy, s ktorými budeme tvoriť špičkové kampane. Rád sa totiž s kamošmi z reklamy stretnem v rebríčkoch tých najlepších agentúr.”
Na novú spoluprácu sa teší aj Peter Šándor, Managing Director agentúry: “Som veľmi rád, že od januára posilnil náš tím tak skúsený kreatívec, akým je Vojto. Obaja sme nastavení na rovnakej vlne a chceme, aby agentúra napredovala a dosahovala úspechy nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. Som presvedčený, že táto zmena posúva latku kvality našej práce o úroveň vyššie.”