StoryEditor

Anketa Stratégií: UX je stále dôležitou témou na meranie používateľského správania

30.10.2023, 11:33
Autor:
redred
  • Aký význam má z vašich skúseností kvalitné používateľské rozhranie na dosiahnutie želaných konverzií?
  • Ako môže kvalitná používateľská skúsenosť zvýšiť vzťah a dôveru k značke a lepšiu efektivitu marketingových kampaní?
  • Odpovedali nám zástupcovia digitálnych agentúr. 
  • Michal Šišovský: Na slovenskom trhu je pomerne stále veľa firiem, ktoré UX(CX) berú ako „buzzword“, ale aktívne v tomto smere nepracujú.
  • Peter Šándor: Ak má klient kvalitné UI/UX, dokážeme efektívnejšie sledovať a merať správanie používateľov na stránke. 
  • Jozef Jurík: Na webe, na ktorom veci fungujú podľa očakávania a nevyžadujú od návštevníka zbytočné premýšľanie, čím v ňom nevytvárajú neželanú frustráciu, nastávajú konverzie častejšie.
  • Anketa je súčasťou špacializovanej ročenky Výkonnostné agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

image

Peter Šándor, Hype

Peter Šándor

Managing director

Hype

Ak má klient kvalitné UI/UX, dokážeme efektívnejšie sledovať a merať správanie používateľov na stránke, čo nám následne pomáha pri optimalizácii marketingových kampaní, aby boli lepšie cielené a efektívnejšie. Bez toho nevieme, odkiaľ sú najhodnotnejší používatelia alebo čo robia na webe.

image

Marcel Milo, Groow

Marcel Milo

CEO, Co-Owner

Groow

Má to obrovský zmysel, u každého klienta je skôr či neskôr na stole riešenie UX. Pri zabehnutých projektoch UX významne zvyšuje konverzný pomer, lojalitu zákazníkov, znižuje cenu za akvizíciu zákazníka a zároveň sa zlepšuje lifetime value. Pri dnešnej obrovskej konkurencii takmer v každom segmente je kvalitné používateľské prostredie hybnou silou nákupného rozhodnutia zákazníka.

image

Ján Laurenčík, Basta digital

Ján Laurenčík

Senior konzultant

Basta Digital

UX má kľúčový vplyv na výkon akýchkoľvek kampaní, kde je cieľom nejaká konverzia. Ak máme možnosť pripomienkovať a upraviť text a UX (napríklad prvky vyzývajúce na akciu ako tlačidlá a podobne) na cieľovej stránke kampane, miera konverzie môže byť pokojne aj o 100 percent vyššia ako pred úpravou.

Z mojej skúsenosti býva skôr výnimočné, že značky investujú pri príprave kampane aj do UX a kvalitných textov. Neostáva na to čas a peniaze. Takéto intenzívne zapojenie UX špecialistu alebo špecialistky do kampane by bolo drahé. Zároveň UX ľudia zväčša nebývajú súčasťou interného tímu na strane klienta.

image

Martin Kušnír, Promiseo

Martin Kušnír

Head of performance

Promiseo

Veľa podnikateľov si to ešte stále neuvedomuje, ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-27 07:14:53 - Feat.: - Title: Promiseo oslavuje 15 rokov kreativity a partnerstiev 02 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 03 - Modified: 2024-07-30 10:42:25 - Feat.: - Title: Invelity má nového klienta. Orin body ašpiruje na titul kráľa kolagénov 04 - Modified: 2024-07-24 07:00:00 - Feat.: - Title: Aktualizácia Google algoritmu odmeňuje usilovných a trestá špekulantov 05 - Modified: 2024-06-24 10:11:18 - Feat.: - Title: Visibility 360 Group sa rozširuje o VOLIS International
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 07:53