Najväčšieho virtuálneho operátora na slovenskom a českom trhu Tesco mobile povedie Jan Semotán. Ako generálny riaditeľ sa zameria na strategický rozvoj, predovšetkým v oblasti online komunikácie a prepojenie Tesco Mobile s existujúcimi platformami, ako je napríklad vernostný program TescoClubcard.
Jan Semotán má za sebou viacero manažérskych pozícií v rámci spoločnosti Tesco, naposledy pracoval ako formátový manažér hypermarketov pre Slovensko a Českú republiku. Vyštudoval andragogiku na Univerzite Jána Ámosa Komenského v Prahe.
V novej pozícii by chcel zúročiť svoje dlhoročné vedomosti z oblasti retailu a prepojenia komunikácie s jednotlivými obchodmi.
„Chceme sa viac sústrediť na prechod našich služieb do online prostredia, či už v komunikácii so zákazníkom alebo v oblasti ponuky personifikácie našich služieb. Veľký potenciál vidím aj v užšej spolupráci s vernostným programom Tesco Clubcard,“ vysvetľuje Jan Semotán.
Virtuálny operátor Tesco Mobile poskytuje služby mobilného operátora na Slovensku od roku 2009. Primárne sa orientuje na poskytovanie predplatených služieb a má už viac ako 250-tisíc zákazníkov. Svoje služby prevádzkuje prostredníctvom siete O2. Miesta na dobitie ponúka zákazníkom v distribučnej sieti obchodov Tesco a ďalších partnerov.