StoryEditor

Tesco mobile prichádza s novým konceptom Čo na to ľudia?

01.07.2021, 15:50
Autor:
redred
Kampaň zastrešila agentúra Istropolitana Ogilvy.

Najvýhodnejšie volania bez podmienok a 2-násobný kredit za nákupy v Tescu – takto znie propozícia od Tesco mobile. A v najnovšej kampani sa operátor pýta ľudí, čo si myslia o tejto ponuke.

„Po roku sa vraciame do kampane s naším jedinečným benefitom, ktorý sa teší stále väčšej obľube medzi zákazníkmi. Vymeniť nákupy za volania, SMS a dáta môžu zákazníci len v Tesco mobile. Poukážky Clubcard, ktoré zákazník získa za svoje nákupy, môže vymeniť v mobilnej aplikácii Clubcard za kredit Tesco mobile, pričom získa kredit až v dvojnásobnej hodnote poukážky. V kombinácii s najvýhodnejšou cenou za volania bez podmienok, ktorú komunikujeme v online spotoch, nemusí robiť zákazník v Tesco mobile pri výbere predplatenej karty žiadne kompromisy,“ predstavuje ponuku Barbora Zajacová, marketingová manažérka Tesco mobile na Slovensku.

Novému konceptu predchádzal tender na novú agentúru, v ktorom si obhájila svoju pozíciu agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá sa o značku stará šesť rokov. Kampaň pozostáva zo štyroch komických postavičiek, ktoré komentujú ponuku Tesco mobile.

Pod spoty sa podpísal režisér Štěpán FOK Vodrážka v spolupráci s produkciou Cookie Films. S režisérom agentúra spolupracovala aj na úspešnej kampani Neomezenci pre český Tesco mobile.

„Komunikácia Tesco mobile sa odlišuje od ostatných operátorov práve v jednoduchosti. Telekomunikační operátori promujú všetko možné od streamovacích služieb po robotické vysávače, my viac ako 5 rokov pracujeme so základnou ponukou, a tou sú najvýhodnejšie volania. Našou prioritou bolo vytvoriť fluent device, podľa ktorého budeme dlhodobo stavať komunikáciu. Víťazný návrh sme museli upraviť, ale zachovali sme z neho komentovanie ponuky ako zjednocujúci princíp v rámci médií, na ktorý vieme jednoducho napojiť aj influencerov. Taktiež sme otočili klasickú dramaturgiu spotov, ktoré sa začínajú dramatizáciou a končia packshotom. My to máme naopak, začíname hard-sellom, potom budujeme emóciu, aby sme mediálny priestor využili čo najefektívnejšie,“ približuje pozadie konceptu Michal Belej, Associate Creative Director agentúry Istropolitana Ogilvy.

Nový koncept zároveň pracuje s medzinárodným dizajnom Tesco mobile, ktorý postupne adaptuje aj slovenský operátor. Cieľom nového brand dizajnu je výraznejšie prepojiť operátora s materskou značkou Tesco a vytvárať v komunikácii synergie aj s inými subbrandmi obchodného reťazca.

Kampaň pobeží v médiách od júla do augusta. Okrem televíznych spotov využíva kampaň sociálne siete, influencerov a in-store formáty v sieti Tesco.

Istropolitana Ogilvy

Vizitka kampane:

Klient: Tesco mobile – Barbora Zajacová, Matúš Volný, Veronika Knapová
Creative director: Peter Darovec, Michal Belej
Copywriter: Michal Belej
Art director: Naďa Lukáčiková
Social & digital: Zuzana Frtúsová
Stratég: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Account manager: Tomáš Markusek
Account executive: Natália Škorvagová
Produkcia: Cookie Films – Peter Hledík
Réžia: Štěpán FOK Vodrážka
Fotograf: Jakub Klimo

01 - Modified: 2020-09-22 12:32:59 - Feat.: 0 - Title: Tesco mobile má novú reklamu 02 - Modified: 2020-06-12 16:54:35 - Feat.: 0 - Title: Tesco mobile predstavuje v kampani unikátnu novinku
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 10:33