archív
StoryEditor

Zmeny v spoločnosti Orange. Šéf komunikácie končí

28.11.2019, 09:40
Autor:
pzpz
Miloš Lalka odchádza po 16 rokoch.

V organizačnej štruktúre spoločnosti Orange Slovensko nastali zmeny na komunikačnom oddelení. V tejto súvislosti bude Úsek komunikácie a značky rozdelený a jeho jednotlivé útvary budú preradené pod existujúce úseky v rámci štruktúry spoločnosti.

Miloš Lalka, súčasný riaditeľ Úseku komunikácie a značky, sa po 16 rokoch rozhodol pokračovať v kariére mimo skupiny Orange.

Oddelenia Advertising & Brand a Brand Activation prejdú pod Úsek B2C marketingu vedený Martinom Hromkovičom a od 1. 1. 2020 sa premenuje na Úsek B2C marketingu a značky. Dôvodom nového nastavenia kompetencií je najmä rastúca potreba komunikačnej podpory nových produktov a priorít v podobe konvergentných služieb, ale tiež výhody plynúce zo synergií týchto dvoch zložiek vo vzťahu k interným aj externým zákazníkom.

Oddelenie Corporate Affairs sa presunie priamo na Úsek generálneho riaditeľa.

„Milošovi by som rád úprimne poďakoval za jeho nesmierny prínos – spolu s tímom sa mu podarilo vybudovať jednu z najznámejších a najobľúbenejších značiek na slovenskom trhu. Podarilo sa mu zvládnuť dôležitý posun komunikačných aktivít do digitálneho prostredia a nastaviť celkovú stratégiu založenú na využívaní reálnych zákazníckych potrieb v komunikácii. Ako člen Správnej rady Nadácie Orange prispel k tomu, že sa stala z pohľadu vnímania najznámejšou firemnou nadáciou na Slovensku. V neposlednom rade naštartoval zmeny v oblasti intenzívnejšej komunikácie našich aktivít zodpovedného prístupu k podnikaniu a internej transformácie. V jeho ďalšom pracovnom, ale aj súkromnom živote prajem všetko len to najlepšie,“ uviedol Federico Colom, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva, Orange Slovensko.

​Miloš Lalka dlhodobo stál za celkovým pozicioningom značky Orange, množstvom projektov a kampaní ako bolo spustenie optickej siete, balíka služieb Orange Doma, komunikácia značky Funfón, uvedenie digitálnej Orange TV alebo predstavenia balíka Love. Ako člen Správnej rady Nadácie Orange prispel k tomu, že sa stala z pohľadu vnímania najznámejšou firemnou nadáciou na Slovensku.

01 - Modified: 2019-10-02 11:39:27 - Feat.: 0 - Title: Orange pokračuje v kampani Love 02 - Modified: 2019-10-25 08:26:29 - Feat.: 0 - Title: Orange Vianoce začínajú: Obyčajné dáta dokážu neobyčajné veci 03 - Modified: 2019-11-04 11:30:07 - Feat.: 0 - Title: Orange uviedol nový spot zo série Love. Vyzýva, aby žarty išli bokom
01 - Modified: 2023-11-30 14:08:24 - Feat.: - Title: Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom 02 - Modified: 2023-09-04 14:09:54 - Feat.: - Title: Orange predstavuje nový komunikačný koncept. V centre pozornosti je "čLOVEk" 03 - Modified: 2023-07-20 13:20:17 - Feat.: - Title: Orange si vybral novú kreatívnu agentúru 04 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 05 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. október 2024 07:38