Hlavnou hrdinkou vianočnej kampane Orange je snehuliačka
StoryEditor

Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu

22.10.2025, 12:43
Autor:
redred

Čakanie a nakoniec vytúžené stretnutie s blízkymi sa stalo hlavným motívom tohtoročnej vianočnej kampane Orange, ktorú pripravila agentúra MADE BY VACULIK. 

Vo vianočnej kampani Orange uvidíte osobnú story ozdoby, ktorá „žije“ len pre Vianoce a jej čas prichádza práve v období najkrajších sviatkov roka. No musí si na svoju chvíľu počkať, aby sa mohla po roku konečne vidieť so svojim milovaným hrdinom. A kto je tým vyvoleným, si už môžete pozrieť v novom vianočnom hero spote. 

„Mnohí z nás doma vlastníme vianočnú ozdobu, ku ktorej máme špeciálny vzťah. Práve na príbehu takého rodinného pokladu chceme porozprávať emotívny príbeh o tom, že čakať sa oplatí - aby každý mohol byť na Vianoce s tým, koho má najradšej, "  hovorí o kampani Ivana Polohová, Associate Creative Director MADE BY VACULIK.

Hlavným messagom kampane je Prišiel čas byť spolu. A na Vianoce si práve spolu vychutnávame vianočnú pohodu, napríklad pri typickej tradícii akou je sledovanie vianočných príbehov. Preto Orange vo svojej vianočnej ponuke prináša zákazníkom možnosť získať k Orange TV a internetu predplatné Disney+ na 6 mesiacov ako darček.

Idea kampane vznikla v agentúre MADE BY VACULIK a produkciu zastrešila spoločnosť Vrizzly. Spot vznikol pod režisérskou taktovkou Juraja Janiša a tú správnu emóciu pomohla do príbehu vniesť známa skladba, za ktorou stojí speváčka SIA.

„Keď prišla kreatívna agentúra s tromi návrhmi na vianočnú kampaň, tak u mňa na prvú vyhrala snehuliačka a Olaf. U nás doma máme rozprávku Frozen (Ľadové kráľovstvo) zaradenú presne medzi tie, bez ktorých asi ani nebudú Vianoce. A postavička snehuliačky nám nakoniec krásne prepojila hlavnú kampaň s produktovými, aj hardvérovými kampaňami,“ Martina Fatyková, Brand & Marketing Manager Orange Slovensko.

Okrem hero spotu, ktorý má okrem klasickej TV stopáže aj 60 sekundovú online verziu, sú súčasťou kampane aj produktové spoty nasadené v TV a online, KV či rádiospot.

Vizitka kampane

Klient: Orange Slovensko

Riaditeľ komunikácie a značky: Tomáš Palovský

Brand & Marketing Manager: Martina Fatyková

Brand tím: Ivana Fertáľová, Marián Fabianek

Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK

Creative director: Milan Bielik

Associate Creative Director: Ivana Polohová

Strategy director: Michaela Martonová

Strategy planner: Alexandra Remo

Art director: Eduard Drexler

Copywriter: Juraj Chmel, Veronika Rybárová

Account director: Michala Zezulová

Account manager: Miriama Tamajková

Réžia: Juraj Janiš

Kamera: Maroš Žilinčan

Produkcia: Vrizzly 

Producent: Dominik Szombath

Hlavná rekvizita: Plaftik

Hudba: Snowman – Sia, Viktor Hazard, FATMUSIC

Fotograf: Jiří Faix

01 - Modified: 2025-10-14 13:38:32 - Feat.: - Title: Viackrát sme si v porote povedali: Je to super, ale nie je to kampaň 02 - Modified: 2025-10-10 08:43:14 - Feat.: - Title: Morské panny existujú. Nová kampaň Orangeu je toho dôkazom 03 - Modified: 2025-09-01 12:35:43 - Feat.: - Title: „Aké slová vám v živote ublížili najviac?“ pýta sa v novej kampani poisťovňa Union 04 - Modified: 2025-08-06 08:00:31 - Feat.: - Title: Poisťovne pod značkou Union menia komunikačný koncept 05 - Modified: 2025-07-15 11:39:19 - Feat.: - Title: Festivaly sú pre Orange ideálnou platformou na autentickú komunikáciu hodnôt
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. október 2025 13:03