Za koordináciu marketingového oddelenia, tvorbu a stratégiu značiek, vrátane externej a internej komunikácie je v spoločnosti HUBERT J.E. od leta 2020 zodpovedný Ján Hybský.
“V súčasnosti, keď sa svet globalizuje a je čoraz väčší presah medzinárodných značiek, možnosť pretavovať produktové invencie do inovácií a vytvoriť im skutočne 360° marketingovú komunikáciu nie je na slovenskom trhu samozrejmosťou,“ uviedol Ján Hybský.
Ján Hybský pôsobí v marketingu už viac ako 13 rokov z čoho väčšinu času strávil v sektore FMCG, ktorý mu svojím dynamickým prostredím najviac vyhovuje. Začínal na oddelení marketingovej komunikácie v spoločnosti Schneider Electric, odkiaľ prešiel do RAJO a.s.. Naposledy viedol marketingové oddelenie STOCK Slovensko, kde mal na starosti marketingovú stratégiu spoločnosti, tvorbu a implementáciu stratégii lokálnych ako i globálnych značiek.
Hybský do svojej funkcie prichádza s víziou tvoriť a budovať silnú spoločnosť, ktorá vyrába kvalitné produkty pre svojich spotrebiteľov.
"Značka Hubert je na slovenskom trhu už viac ako 195 rokov a ako absolútny líder si udržiava svoju pozíciu nielen rokmi overenou kvalitou, marketingovou komunikáciou, ale spotrebitelia sa vždy môžu tešiť aj na inovácie, ktoré im spoločnosť neustále prináša. Súčasťou Hubert J.E. portfólia okrem ikonickej značky Hubert, sú aj ďalšie spotrebiteľmi obľúbené lokálne značky Vitis, Chateau Pezinok či Karpatského brandy, ale aj globálne značka Mionetto Prosecco Som presvedčený, že spoločne s celým marketingovým tímom si budeme získavať čoraz väčšiu priazeň našich spotrebiteľov,“ zhodnotil Ján Hybský.